מכה לבאיירן: קינגסלי קומאן כנראה סיים את העונה

קינגסלי קומאן
קינגסלי קומאן | Gettyimages

למרות הניצחון 0:1 מול הרטה ברלין מאוכזבים בקבוצה מהפציעה החוזרת של הקשר שנפגע שוב בקרסול ועלול להיעדר כמה חודשים. ראפיניה מתוסכל ממעמדו ושוקל לעזוב

(גודל טקסט)
באיירן מינכן אמנם ניצחה את הרטה ברלין 0:1 והשתוותה לדורטמונד עם 51 נקודות, אבל החדשות הפחות טובות מגיעות דווקא מהצד של קינגסלי קומאן  שנפצע ובאיירן מינכן אישרה כי קינגסלי קומאן שוב פצוע אחרי שסבל מקרע בירך ובספק לגומלין נגד ליברפול בליגת האלופות ב-13 במארס. כעת החשש שהוא ייעדר כמה חודשים ולא כמה שבועות. 


קומאן עבר שני ניתוחים בשנה האחרונה בקרסולו השמאלי. לפני המשחק הראשון מול ליברפול שהסתיים ב-0:0 הוא ספג מכה בקרסול בניצחון על אוגסבורג 2:3 והיה בספק למשחק, אבל החלים במהירות ושיחק 81 דקות באנפילד. אתמול הוא נכנס בדקה ה-58 כמחליף והספיק לשחק רק תשע דקות ונאלץ להתחלף בגלל הפציעה. הוא הלך מיד למנהרת השחקנים והמאמן ניקו קובאץ' ביקש לבדוק אותו בצורה יסודית מיד עם סיום המשחק. 


בהודעה הרשמית נאמר: "קומאן לא יהיה זמין כעת למשחקי באיירן מינכן. בתחילת העונה קומאן בן ה-22 הנחשב לאחד השחקנים המוכשרים יותר של באיירן היה פצוע שלושה חודשים בגלל הפציעה בקרסול והוא אמר אז שישקול לפרוש מכדורגל אם הפציעות שלו יימשכו. לפני כן הוא רקע גם רצועות בברכו.


"היתה לי שנה קשה מאוד. כשאני נפצע זה סוף העולם עבורי. מספיק מה שעברתי בעבר. אני לא אסכים שוב לפציעה שלישית קשה", אמר בראיון ל-TF1. האם כעת יממש את דבריו ויפרוש?


King wird uns vorerst fehlen

https://t.co/l85KkC7kYQ#MiaSanMia#Coman

— FC Bayern München (@FCBayern) 23 בפברואר 2019



בנושא אחר: ראפיניה אמר אחרי המשחק שהמאמן ניקו קובאץ' לא נותן לו מספיק הזדמנויות העונה. הוא אמור לשחק במקום ג'ושוע קימיך המורחק מול ליברפול באלופות, אבל בליגה פתח רק בשישה משחקים העונה והוא מתוסכל. אתמול הוא ישב על הספסל 90 דקות ואמר: "אם אתה לא מקבל דקות קשה לך להתכונן למשחקים. אני עושה את העבודה שלי ומתאמן טוב, אבל המאמן לא בונה עלי. לא עשיתי לאף אחד שום בעיות, אבל אני מאוכזב. שיחקתי תחת כל המאמנים פפ גווארדיולה, יופ היינקס וקרלו אנצ'לוטי ואולי אין להם מושג בכדורגל כי הם נתנו לי לשחק וקובאץ' לא. מאז ינואר כשאמרתי שאעזוב בסוף העונה אני לא משחק בכלל ואולי זו הסיבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי