צפו בתקצירים: 2:3 לדורטמונד על לברקוזן, פרנקפורט הביסה את האנובר 0:3

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Gettyimages

ארי חמישה משחקים ללא ניצחון, הצהובים שחורים השיגו נקודות מול החבורה של בוס והפער מבאיירן שוב עומד על שלוש. טוואטחה לא שותף באף משחק במסגרת הבונדסליגה כבר שלושה וחצי חודשים, קבוצתו הסתדרה בלעדיו

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) ללא טאלב טוואטחה, שנותר פעם נוספת מחוץ לסגל פרנקפורט בניצחון 0:3 נגד האנובר ולא יהיה מופרך לומר שהוא לא ימשיך במועדון בעונה הבאה. המגן הישראלי, שלא שותף במסגרת הליגה מאז אמצע נובמבר, רשם העונה הופעת אחת ב-11, עלה פעמיים מהספסל ובמאזנו 124 דקות בלבד. במשחק המרכזי של הערב, בורוסיה דורטמונד גברה על לברקוזן 2:3 וחזרה למסלול הניצחונות.


בורוסיה דורטמונד – באייר לברקוזן 2:3

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, מוליכת הטבלה חזרה למסלול עם שלוש נקודות חשובות מול החבורה הנמרצת של פטר בוס והפער מבאיירן מינכן השנייה שוב עומד על שלוש. דן אקסל זגאדו העלה את דורטמונד ליתרון (31), קווין פולנד איזן זמנית (37) וג'יידון סאנצ'ו ענה כעבור דקה עם שער משלו וקבע 1:2 בהפסקה.


המחצית השנייה נפתחה באותו כיוון ובדקה ה-60 מריו גצה הוריד את מפלס הלחץ עם השלישי של הצהובים שחורים במשחק והרביעי שלו העונה בליגה. יונתן טה עוד החזיר את לברקוזן לחיים עם שער בדקה ה-75, אך זה לא הספיק ודורטמונד היא זו שחגגה בסיום.




ילד הפלא של  דורטמונד חוגג (Gettyimages)


האנובר – פרנקפורט 3:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אנטה רביץ' (54), לוקה יוביץ' (63) ופיליפ קוסטיץ' (90) סידרו ניצחון ליגה ראשון אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות ופרנקפורט העלתה את מאזנה ל-37 נקודות כשהיא עדיין חולמת על מקום בליגת האלופות. האנובר נותרה מתחת לקו האדום עם 14 נקודות, חמישה הפסדים בששת משחקיה האחרונים וניצחון בודד בשלושה וחצי חודשים.



ניצחון חשוב. שחקני פרנקפורט (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי