זאמר ביקר את פבארה: "השחקנים לא הגיעו מוכנים מנטלית"‎

דורטמונד אכזבה
דורטמונד אכזבה | Gettyimages

אכזבה גדולה בדורדמונד לאחר איבוד הנקודות באאוגסבורג, מאחר שבאיירן מינכן יכולה להיצמד אליה במשחק הקרוב אם תנצח את גלדבאך (שבת, 19:20, ישיר בספורט2). המאמן אמר בסיום: "היינו טובים, אבל עשינו טעויות"

(גודל טקסט)

דורטמונד בצרות אחרי שהפסידה אתמול (שישי) לאאוגסבורג 2:1 בחוץ ובאיירן מינכן שוב תוכל להשתוות אליה עם אותו מספר נקודות אם תנצח היום בחוץ את מנשנגלדבאך (19:20, שידור ישיר בספורט2). לבאיירן מצפה גם משחק לא קל כך שייתכן שהיא תאבד נקודות בחוץ. במחזור ה-15 הפער בין דורטמונד לבאיירן היה תשע נקודות וזה ממחיש עד כמה גדולה הנפילה של הקבוצה בחודשים האחרונים.

דורטמונד רשמה ניצחון אחד בחמישה משחקים אחרונים בליגה ויש לה נפילה דרסטית ביכולת גם בגלל מכת הפציעות וגם בגלל היעדרו של מרקו רויס שעד הפציעה היה בכושר הטוב ביותר שלו בקריירה וסחף את הקבוצה אחריו.

אתמול רויס חזר להרכב אחרי שנעדר ארבעה משחקים, אבל גם זה לא הועיל. המאמן לוסיאן פאברה שמעמדו מתחיל להתערער נוכח התוצאות הגרועות אמר: "ספגנו הפסד ממש לא מחויב המציאות". מאמן אוגסבורג שנאבקת על חייה בליגה, מנואל באום, התלונן שפאברה התעלם ממנו בסיום המשחק ולא לחץ את ידו.


מתאיס זאמר האשים את פאברה שלא הגיע מוכן (Gettyimages)

מתיאס זאמר ששימש אתמול על תקן פרשן בטלוויזיה הגרמנית האשים: "חלק משחקני דורטמונד לקחו את המשחק קל מדי והגיעו בגישה רגועה בעוד ששחקני אוגסבורג ידעו שהם נלחמים על חייהם. השאלה אם שחקני דורטמונד הוכנו כראוי למשחק וידעו מה מצפה להם. לדעתי המשחק לא הוכרע בגלל יכולת זו או אחרת אלא בראש של השחקנים שהגיעו לא מוכנים מנטלית".

פאברה אמר בסיום: "שיחקנו דווקא טוב. שלטנו והגענו למצבים, אבל אחרי חמישה או שישה מצבי כיבוש גדולים פשוט עשינו טעויות ואפשרנו לז'י דונג-וון לכבוש פעמיים. זה קרה ואנחנו צריכים לקבל את זה". על רויס שחזר מפציעה: "צריך להיזהר איתו. התוכנית הייתה שישחק רק 60 דקות. נראה בהמשך איך הוא מתמודד והאם הפציעה כבר סופית מאחוריו". השבוע דורטמונד תנסה לעשות מהפך באלופות אחרי הפסד 3:0 לטוטנהאם בוומבלי לפני משחק ליגה נגד שטוטגרט.

שוער דורטמונד רומן בורקי אמר: "התוצאה שוב הייתה מתסכלת מאוד. לא היינו בשיאנו ונתנו להם לכבוש שני שערים והכי גרוע שלא מצאנו דרך להחזיר על השגיאות שלנו".


אכזבה גדולה בדורטמונד (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי