צפו בתקציר: באיירן מינכן צמודה לדורטמונד לאחר 1:5 על מנשנגלדבאך

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | AFP

מרטינס (2), מולר (11), גנאברי (75) ולבנדובסקי עם צמד (57, 91) חגגו על חשבון המארחת ומחקו את הפער מהמוליכה, שכרגע במקום הראשון רק בזכות שני שערים. פרנקפורט חזרה מ-1:2 בדקה ה-89 ל-2:3 על הופנהיים

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המפתיע של דורטמונד, המחזור ה-24 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים, כאשר במשחק המרכזי באיירן מינכן ניצחה בקרב הצמרת 1:5 את בורוסיה מנשנגלדבאך. קודם לכן, באיירן לברקוזן ולייפציג עשו את העבודה עם ניצחונות קלים ופרנקפורט חזרה לניצחון 2:3 בדקות הסיום.

בורוסיה מנשנגלדבאך – באיירן מינכן 5:1
כשהיא יודעת שניצחון ימחק סופית את הפער בפסגה, באיירן מינכן לא היססה לפתוח חזק וכבר תוך שתי דקות עלתה ליתרון מנגיחה של מרטינס. בדקה ה-11 זה כבר היה 0:2, כשתומאס מולר ניצל חוסר ריכוז בהגנת המארחת. שטינדל צימק (37), אבל זה לא הרשים את רוברט לבנדובסקי שפתח את המחצית השנייה כשהוא עושה צחוק מההגנה של מנשנגלדבאך ומעלה את הבווארים ל-1:3. סרג' גנאברי נגח את הרביעי בדקה ה-75 ולבנדובסקי השלים צמד בפנדל בתוספת הזמן כדי להדגיש את הבדלי הרמות בין באיירן לשאר הליגה.

המצב בצמרת הוא כרגע 54 נקודות לדורטמונד ולבאיירן, שרודפת אחרי יריבתה רק בשל הפרש שערים. לא זאת בלבד, אלא ששתי הקבוצות ספגו אותו מספר שערים – 27 – אך לדורטמונד 58 שערי זכות בעוד באיירן כבשה 56 בלבד. כעת כל העיניים לשישי באפריל ולמשחק העונה של הבונדסליגה.

באייר לברקוזן – פרייבורג 0:2
מאוכזבת מההפסד לדורטמונד שעצר רצף של ארבעה ניצחונות, לברקוזן לא התקשתה לחזור לעצמה נגד היריבה החלשה. כבר תוך ארבע דקות כדור קרן נהדף לכיוונו של צ'ארלס אראנגיס שמהאוויר שלח כדור נהדר פנימה. בדקה ה-73 יוליאן ברנדט ניצל חור ענק בהגנה של פרייבורג כדי למסור ללאון ביילי, שהכפיל וקבע ניצחון חשוב לקבוצה של פטר בוס שעדיין חזק במאבק על כרטיס לליגת האלופות.

פרנקפורט – הופנהיים 2:3
החזרה המוצלחת מהפגרה נמשכת עבור פרנקפורט, שסופרת תשעה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות והעפלה לשמינית גמר הליגה האירופית על חשבון שחטאר דונייצק החזקה. אנטה רביץ' העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-20, אבל ג'ואלינטון (43) ובלפודיל (60) הפכו. אבל בגרמניה כולם יודעים שזה אף פעם לא באמת גמורף, וסבסטיאן הולר (89) התרומם מצוין כדי לנגוח את השוויון. ועדיין, פרנקפורט לא הסתפקה בנקודה ויצאה להתקפה אחרונה בדקה ה-96 שהסתיימה עם שער של לוקאס פאסיינסיה.

תוצאות נוספות
הרטה ברלין – מיינץ 1:2

נימבורג – לייפציג 1:0

שאלקה – דילסדורף 4:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי