צפו בתקציר: שטוטגרט התפוצצה על האנובר עם 1:5

מריו גומס
מריו גומס | Gettyimages

אחרי שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, האדומים דרסו את היריבה בקרב תחתית על שש נקודות. וולפסבורג איבדה יתרון וסיימה בתיקו 1:1 נגד ורדר ברמן

(גודל טקסט)

אחרי שבורוסיה דורטמונד נוצחה ובאיירן מינכן הביסה ונצמדה אליה בפסגה, המחזור ה-24 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני מפגשים. במשחק המוקדם שטוטגרט התפוצצה בקרב התחתית נגד האנובר עם 1:5 אדיר, לאחר מכן, וולפסבורג נפרדה בתיקו 1:1 ביתי עם ורדר ברמן

שטוטגרט – האנובר 1:5
המדורגת 16 בטבלה התעללה במדורגת 17 והגדילה את הפער ממנה לחמש נקודות וההפרש מאאוגסבורג, שהדהימה את דורטמונד וניצבת מעל הקו האדום, ירד שוב לשתי נקודות. מריו גומס הוותיק פתח את החגיגה (3) וצמד של אוזאן קאבאק (16 ו-45) קבע 0:3 ענק בהפסקה.

ג'ונתאס דה חסוס המתיק מעט את הגלולה (69), אך צמד של סטיבן צובר (78 ו-82) העניק לשטוטגרט 1:5 ענק בסיום וניצחון ליגה ראשון אחרי לא פחות משמונה משחקים. האנובר, מנגד, רשמה הפסד שלישי ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים.


שחקני שטוטגרט חוגגים ניצחון מפואר (Gettyimages)

וולפסבורג – ורדר ברמן 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
חבורתו של ברונו לאבאדיה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ופספסה הזדמנות לעלות למקום החמישי על חשבונה של איינטרכט פרנקפורט בפולקסווגן ארנה. אחרי 54 דקות נטולות שערים, ג'ון ברוקס העלה את המארחת ליתרון, אך מלך שערי ורדר ברמן מקס קרוסה איזן בדקה ה-74 וחילץ נקודה לקבוצתו.

יוהנס אגשטיין עם אדמיר מחמדי. וולפסבורג ו-ורדר ברמן יצאו מהתמודדות עם נקודה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי