צפו: צמד לסבסטיאן האלר ב-0:3 של פרנקפורט על דיסלדורף

סבסטיאן האלר
סבסטיאן האלר | Gettyimages

החלוץ הצרפתי הבקיע פעמיים בתוספת הזמן (91, 93) ועצר את המומנטום של העולה החדשה. פאסיינסיה (48) כבש את הראשון של הקבוצה של אדי הוטר שטיפסה למקום החמישי בבונדסליגה. טוואטחה נעדר מהסגל

(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בליגה הגרמנית ננעל הערב (שני) עם הניצחון הגדול של איינטרכט פרנקפורט 0:3 בחוץ על פורטונה דיסלדורף. טאלב טוואטחה נעדר מהסגל של המנצחת, שטיפסה למקום החמישי בבונדסליגה.


אחרי מחצית ראשונה ללא אירועים משמעותיים, פרנקפורט הצליחה לכבוש בפתיחת המחצית השנייה כשבדקה ה-48 ג'ונתן דה גוזמן בגביה כדור נהדר מאגף ימין לתוך הרחבה היישר לראשו של גונסאלו פאסיינסיה שנגח מקרוב והעלה את האורחים ליתרון.


בתוספת הזמן, דיסלדורף יצאה קדימה במטרה לכבוש ולהשיג שוויון אבל הפקירה את ההגנה. גונסאלו פאסיינסיה הפעם בתפקיד המבשל, מסר את הכדור לסבסטיאן האלר שעבר את השוער והבקיע בסטייל את השער השני. דקה וחצי חלפה ופיליפ קוסטיץ' מסר כדור רוחב לרחבה אותו ניצל האלר כדי להשלים צמד ולסגור את הסיפור עם 0:3 מוחץ. פרנקפורט חיברה ניצחון שלישי רצוף בבונדסליגה ועקפה את באייר לברקוזן בדרך למקום החמישי. המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות על שאלקה ונירנברג.
 

Knipser-Duo! #SGE#F95SGE 0:3 pic.twitter.com/V1kJaOvrLq

— Eintracht Frankfurt (@Eintracht) March 11, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי