צפו: 1:3 חשוב לברמן אצל לברקוזן, ניצחון רביעי ברציפות לפרנקפורט

שחקני ורדר ברמן חוגגים
שחקני ורדר ברמן חוגגים | Gettyimages

קרוזה (14 ו-95) וראשיצ'ה (38) סדרו ניצחון על הקבוצה של בוס, שהתרחק מליג האלופות, ביילי רק צימק בכדור חופשי מושלם (76). הקבוצה של טוואטחה גברה 0:1 על נירנברג, שלא ניצחה כבר 20 מחזורים ברציפות

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הדרמטי של בורוסיה דורטמונד על הרטה ברלין ולפני פגרת נבחרות בת שבוע, המחזור ה-26 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שלושת המפגשים האחרונים. ורדר ברמן, במשחק שפתח את היום, גברה על באייר לברקוזן 1:3 בחוץ ונותרה במאבק על הכרטיס לאירופה. מאוחר יותר פרנקפורט ניצחה 0:1 את נירנברג ובהמשך באיירן מינכן תקווה לשוב לפסגה ולהתאושש מההפסד לליברפול בבית נגד מיינץ.


פרנקפורט – נירנברג 0:1

אחרי הניצחון הגדול על אינטר בסן סירו והעלייה לרבע גמר הליגה האירופית, פרנקפורט חזרה לזירה המקומית והשיגה ניצחון רביעי ברציפות בבונדסליגה. מרטין הינטרגר (31) כבש את השער היחיד במשחק והפער מגלדבאך שניצבת במקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות ירד לנקודה אחת בלבד. מנגד, נירנברג נותרה במקום האחרון עם 13 נקודות ומאזן עגום של 20 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.


מי שיצריך להיות מודאג הוא אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל, שראה את טאלב טוואטחה לא נכלל בסגל פעם נוספת והמגן יגיע לצמד המשחקים של נבחרת ישראל נגד סלובניה ואוסטריה עם לא מעט חלודה. טוואטחה לא שותף במסגרת הבונדסליגה מאז ה-0:3 של פרנקפורט על שאלקה אי שם ב-11 בנובמבר והפעם האחרונה בה הוא שיחק הייתה לפני יותר מחודשיים בליגה האירופית.



חולמים על כרטיס לליגת האלופות. שחקני פרנקפורט (Gettyimages)


לברקוזן – ורדר ברמן 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

פטר בוס ובאייר לברקוזן קיוו לנצל את המעידה של בורוסיה מנשנגלדבאך על מנת לצמצם את הפער מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות לשתי נקודות בלבד, אך לברמן היו תוכניות אחרות והיא רשמה משחק ליגה תשיעי ברציפות ללא הפסד והעלתה את מאזנה ל-39 נקודות, שלוש בלבד פחות מלברקוזן שניצבת במקום השישי שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית.


מקס קרוזה (14) מצא את הרשת מחזור שלישי ברציפות והעניק יתרון ומילוט ראשיצ'ה (38) הכפיל עם השביעי שלו העונה בבונדסליגה. בדקה ה-75 לאון ביילי צימק בכדור חופשי מושלם לחיבורים, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לקרוזה שהשלים צמד (95) בתום מתפרצת נפלאה וקבע 1:3 גדול לברמן בסיום.




מצא את הרשת מחזור שלישי ברציפות. קרוזה (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי