חאמס רודריגס: "טוב לי כאן, מאמין שבאיירן תפתח במו"מ"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

הקולומביאני שכבש שלושער ב-0:6 המוחץ של הבווארים על מיינץ התייחס לעתידו: "לא יודע מה יהיה, מאמין שיהיו שיחות עם ריאל מדריד". זולה: התוצאה לא משקפת, יכולנו לכבוש יותר". וגם: השיאים של אלופת גרמניה

קבוצות: מיינץ
(גודל טקסט)
"באיירן מינכן במצב רוח של מסיבות", נכתב הבוקר (שני) בעיתון "בילד" על ההצגה נגד מיינץ בה ניצחו הבווארים 0:6 וחזרו למקום הראשון אחרי הניצחון של דורטמונד. שתי הקבוצות עם 60 נקודות נמצאות בראש הטבלה, אבל לבאיירן הפרש שערים טוב יותר (41+) לעומת של דורטמונד (34+).


אם נשים בצד את ההפסד של באיירן לליברפול בליגת האלופות, אלופת גרמניה כבשה 17 שערים בשלושת המשחקים האחרונים שלה בליגה. 1:5 מול מנשנגלדבאך, 0:6 בבית נגד וולפסבורג ואתמול שוב 0:6. מדהים שרק לפני שלושה שבועות דורטמונד עוד הובילה על באיירן ביחס השערים (7+).


נשיא באיירן מינכן אולי האנס היה מרוצה: "בליגה לפחות אנחנו משחקים מצוין. הפרש השערים יכול לקבוע את האליפות כי זה נראה כמו מאבק ראש בראש בינינו לדורטמונד וייתכן בהחלט שנסיים עם אותו הפרש שערים".


1 – @AlphonsoDavies is the first player born in the year 2000 to score for @FCBayernEN (@FCBayernUS). Maple. #FCBM05pic.twitter.com/7YFdOQyyHu

— OptaFranz (@OptaFranz) 17 במרץ 2019


ארבעה ימים אחרי שהפסידה לליברפול, באיירן הוציאה את כל התסכול על מיינץ שרחוקה רק עשר נקודות מהמקום שמוליך למבחנים נגד הירידה. האלופה השיגה אתמול שיא כשהייתה לקבוצה הראשונה אי פעם בבונדסליגה שכבשה חמישה שערים ויותר שלוש פעמים ברציפות בליגה.


מיינץ היא הקורבן של באיירן, שכבשה נגדה יותר שערים מכל קבוצה אחרת בבונדסליגה – 64 שערים. הבלם ניקלאס זולה אמר אחרי המשחק: "התוצאה לא משקפת. יכולנו לכבוש עוד כמה שערים". עוד כמה נקודות ציון נקבעו במשחק. חאמס רודריגס, שבסוף השנה לא ברור עדיין אם יחזור לריאל מדריד או שבאיירן תממש עליו את האופציה, הראה שהוא בכושר מעולה אחרי שכבש שלושער לראשונה בקריירה שלו במינכן.


הפעם האחרונה בה הקולומביאני כבש שלושער הייתה במדי פורטו ב-2011. לאון גורצקה קבע שיא אישי לאחר שמתחילת עונת 2018/19 הוא היה מעורב בתשעה שערים (6 כיבושים ו-3 בישולים) יותר מכל עונה אחרת שלו, ושחקן הכנף אלפונסו דיוויס בן ה-18 נרשם כשחקן הראשון יליד שנת 2000 שכבש במדי באיירן.


קובאץ' אמר בסיום: "אנחנו שוב ראשונים וזה הכי חשוב. ראינו משחק מעולה של באיירן. היה חשוב שנפתח טוב את המשחק אחרי ההפסד לליברפול. אפשר כעת להגיע לפגרה רגועים ונקווה שכולם יחזרו בריאים".


Mi primer hat trick con @FCBayern ⚽⚽⚽ pic.twitter.com/sRaN8sVZHy

— James Rodríguez (@jamesdrodriguez) 17 במרץ 2019


חאמס רודריגס הצטלם עם הכדור של המשחק בחדר ההלבשה והכחיש לאחר מכן ידיעות כאילו הוא חוזר בוודאות לריאל מדריד: "אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל אני מאמין ששתי הקבוצות ינהלו מו"מ עלי. אני מאושר ונוח לי בבאיירן. ניקו קובאץ' מאמן טוב ואני מאמין שעוד נזכה איתו בהרבה תארים".


המאמן ניקו קובאץ' אמר בסיום: "אנחנו שוב ראשונים וזה הכי חשוב. ראינו משחק מעולה של באיירן. היה חשוב שנפתח טוב את המשחק אחרי ההפסד לליברפול בליגת האלופות. אפשר כעת להגיע לפגרת הנבחרות רגועים ונקווה שכולם יחזרו בריאים".



חאמס רודריגס. שלושער ראשון מאז 2011 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי