סאנצ'ס: "לא מאושר בבאיירן מינכן, אולי אשחק יותר במועדון אחר"

רנאטו סאנצ'ס
רנאטו סאנצ'ס | Gettyimages

הכישרון הפורטוגלי שהגיע בקול תרועה רמה לאלופה הגרמנית לפני שלוש שנים, ממעט לקבל דקות במועדון הבווארי והשחקן בן ה-21 לא מסתיר את אכזבתו. ניקו קובאץ' התייחס לסוגיה ואמר: "ביקשתי ממנו לשמור על סבלנות"

(גודל טקסט)

רנאטו סאנצ'ס נחשב עד לפני שלוש שנים לאחד מכוכבי העתיד הגדולים בכדורגל העולמי כאשר הוביל את פורטוגל לזכייה היסטורית ביורו. באיירן מינכן עטה על המציאה והשקיעה בו בקיץ 2016 סכום גדול של 35 מיליון יורו, אבל הכדורגלן לא עמד בציפיות. הקשר בן ה-21 שיחק בעונה הראשונה שלו 17 משחקים בבאיירן.

בעונה שעברה הושאל לסוונסי ששיחקה בפרמיירליג וגם שם הוא לא בלט כאשר רשם 12 משחקים בלבד. בקיץ האחרון חזר לבאיירן אחרי שהמאמן ניקו קובאץ' נתן לו הזדמנות נוספת, אבל כעת הוא אומר שהוא מאוכזב ממעמדו בבאיירן מינכן ורוצה לעזוב.

סאנצ'ס פתח העונה רק בארבעה משחקים ביניהם במשחק בליגת האלופות בו ניצחה באיירן בשלב הבתים נגד בנפיקה. הוא כבש שער במשחק החוץ בפורטוגל מול קבוצתו לשעבר ונראה היה שהוא פותח דף חדש, אבל אחרי כמה משחקים היכולת שלו דעכה. בסך הכל שיחק 717 דקות ב-21 משחקים העונה.


לפני שלוש שנים הוביל את פורטוגל לזכייה היסטורית ביורו. רנאטו סאנצ'ס (Gettyimages)

בראיון ל"קיקר" אמר סאנצ'ס: "אני לא מאושר בבאיירן מינכן. אני עובד קשה מאוד ולא נותנים לי לשחק. אני רוצה לשחק יותר אולי במועדון אחר. אני מודאג ממצבי וצריך לדאוג לכך שיהיה לי הכי טוב".

הפורטוגלי חושב שהוא יכול עדיין להצליח בקריירה שלו בגדול ואמר שהוא עדיין חולם יום אחד לזכות ב"כדור הזהב". קובאץ' טען שהוא מתייאש מסאנצ'ס. לאחר שנראה משוחח איתו באימון נשאל על כך על ידי אחד הכתבים ואמר: "הוא לא מאושר כי הוא לא משחק, אבל אמרתי לו שיהיה סבלני".


"אמרתי לסאנצ'ס לשמור על סבלנות". ניקו קובאץ' התחיל להתייאש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי