"באיירן משקיעה אחרי שנגד ליברפול התגלו הפערים, זה צעד נכון"

לוקאס הרננדס
לוקאס הרננדס | Gettyimages

הבווארים הודיעו גם על צירוף לוקאס הרננדז עבור 80 מיליון יורו וכוכב העבר לותר מתיאוס דווקא פרגן, שלא כהרגלו: "הם חייבים להמשיך לצרף שחקנים שיעשו את ההבדל". אתלטיקו מדריד כבר סימנה מחליפים פוטנציאליים

(גודל טקסט)
נשיא באיירן מינכן אולי הנס הצהיר בשבוע שעבר שהמועדון ישקיע לקראת העונה הבאה סכומים שלא נראו כמותם בבונדסליגה, ואכן כבר אתמול (רביעי) נתנה הוכחה לכוונותיה, כאשר הודיעה על רכישתו של לוקאס הרננדז עבור 80 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד. ההדחה מול ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות הבהירה להנהלה שהפער בין באיירן לגדולות של אירופה הולך וגדל ושלא תהיה ברירה אלא לפתוח את הארנק כדי לחזור להתמודד גם על הגביע בעל האוזניים הגדולות.


באיירן הפעילה את סעיף השחרור בחוזהו של המגן השמאלי הצרפתי שהפך לכעת למגן היקר בעולם (להוציא את וירג'יל ואן דייק מליברפול, שמשחק כבלם) והוא יצטרף לבנג'מין פבאר, גם הוא מגן נבחרת צרפת, שיעבור משטוטגרט בסיום העונה אחרי שחתם לחמש שנים תמורת 35 מיליון יורו. בבדיקות שנערכו להרננדז בבאיירן לפני חתימתו, התגלה שהוא צריך לעבור ניתוח ועל כן סיים את העונה וישוב לאימוני באיירן בפתיחת העונה הבאה.


פרשן הכדורגל וכוכב העבר לותר מתיאוס, שלא ריחם העונה על באיירן עם ביקורת חריפה בעיקר נגד ההנהלה, תמך בהחלטה להשקיע סכומים שכאלה. "באיירן החתימה את שני המגינים שזכו בגביע העולמי בכדורגל וזה צעד בכיוון הנכון. אני מאמין שהקבוצה משקיעה בשחקנים שיעשו את ההבדל. העונה באיירן לא הצליחה להביא שחקנים איכותיים בשוק ההעברות וראינו את הפער בינה לליברפול באלופות, אלה המשחקים ששכנעו את הקבוצה להשקיע. גם הפער בינה לאחרות בבונדסליגה הצטמצם ועובדה שיש קרב מול דורטמונד. אני מאמין שהם יזכו באליפות, אבל הם חייבים להמשיך להתחזק".


#BLTransfers ✍️

World Cup winner, Lucas #Hernández will be playing in @FCBayernEN colours next season pic.twitter.com/VgZWVV1sYi

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) 27 במרץ 2019


ובצד המוכר, אתלטיקו מדריד תעבור שינויים גדולים בקיץ הקרוב. דייגו גודין כבר סיכם למעשה באינטר וגם פליפה לואיס לא יחדש את חוזהו. יש כמה שמות שהוזכרו כמחליפים אפשרים, כשאתלטיקו רוצה גם את מתיאס דה ליכט, אבל הוא הרבה יותר קרוב לברצלונה. מגן שהוזכר כמועמד הוא ניקולס טאגליאפיקו מאייאקס שהוזכר גם כמועמד לטוטנהאם ומחירו עשוי להיות 25 מיליון יורו. עוד מגן שמאלי אפשרי הוא אלכס טלס בנפיקה, מגן נבחרת ברזיל שלו סעיף שחרור על סך 40 מיליון יורו. שחקן רביעי שהוזכר בוונדה מטרופוליטנו הוא רובן דיאס, בלם בנפיקה שמבוקש בעוד קבוצות וביניהן מנצ'סטר יונייטד וגם מחירו יהיה כ-40 מיליון יורו.



מגן אייאקס יחליף במדי הקולצ'ונרוס את הרננדז? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי