שלושער אדיר לבלפודיל ב-1:4 של הופנהיים על לברקוזן

אישאק בלפודיל
אישאק בלפודיל | Gettyimages

החלוץ העלה את מאזנו ל-11 שערים העונה והנחיל לפטר בוס הפסד שני ברציפות במשחק שפתח את המחזור ה-27 בבונדסליגה. באיטליה: קליארי הביסה את נועלת הטבלה קייבו 0:3 בחוץ. בספרד: 1:2 לבילבאו אצל ג'ירונה

(גודל טקסט)
הבונדסליגה חזרה הערב (שישי) מפגרת הנבחרות עם משחק קצבי ורב אירועים בו הביסה הופנהיים 1:4 את באייר לברקוזן של פטר בוס במסגרת המחזור ה-27. מחר (שבת ב-17:30, ישיר בספורט3) בורוסיה דורטמונד תארח את וולפסבורג במטרה לטפס למקום הראשון על חשבון באיירן מינכן שתצא במקביל למשחק חוץ לא פשוט אצל פרייבורג.


לאחר עשר דקות קצביות, התקפה מתפרצת נפלאה של הופנהיים הסתיימה ברשת של לברקוזן. אנדריי קרמאריץ' פרץ בשמאל והעביר כדור רוחב מצוין לאישאק בלפודיל שבעט מ-14 מטר לפינה והעלה את מאזנו לתשעה כיבושים העונה בבונדסליגה. שבע דקות חלפו והאורחת חזרה לעניינים. יוליאן ברנדט הנפלא רשם את הבישול העשירי שלו בליגה עם צ'יפ היישר לראשו של קווין פולנד שקבע 1:1 בהפסקה.


הקצב הגבוה לא נרגע גם במחצית השנייה ושש דקות מפתיחתה הופנהיים עלתה ל-1:2. נאדים אמירי שעלה מהספסל נותר חופשי בתוך הרחבה ובעט כדור שפגע ברגלו של בלם לברקוזן סבן בנדר, שינה כיוון וחדר לרשת. בדקה ה-61 בלפודיל המצוין השלים צמד לאחר מבצע אישי אדיר. בלופדיל, כבר אמרנו? החלוץ הפעלתן השלים שלושער נפלא (79) לאחר עוד פריצה סוחפת בשמאל וסגר את הסיפור, 1:4 מרשים להופנהיים בסיום.



מאמני הקבוצות לפני פתיחתו של המשחק (Gettyimages)


הופנהיים רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא הפסד וטיפסה זמנית למקום השמיני בטבלה עם 41 נקודות. לברקוזן לעומת זאת נוצחה בפעם השנייה ברציפות בבונדסליגה ונותרה באופן זמני בלבד במקום השישי כאשר במאזנה 42 נקודות.


איטליה: קליארי מחצה את קייבו

גם בסרייה א' נערך מפגש אחד במסגרת המחזור ה-29 בו קליארי הביסה 0:3 ללא מאמץ מיוחד את נועלת הטבלה קייבו. את השערים כבשו פאביו פיזאקנה (16), ז'ואאו פדרו (33) וארתור יוניצה (43). פאביו דפאולי הורחק בשורות קייבו (52).


ספרד: מהפך לבילבאו אצל ג'ירונה
המחזור ה-29 בספרד יצא גם הוא לדרך עם משחק אחד בו גברה אתלטיק בילבאו 1:2 בחוץ על ג'ירונה. כריסטיאן סטואני העלה את המארחת ליתרון (37), אבל שערים של איניאקי וויליאמס (53) וראול גארסיה (59) קבעו מהפך וסידרו לבאסקים שלוש נקודות.


צרפת: 0:1 מאוחר לליון אצל ראן
בצרפתיצא לדרך המחזור ה-30 עם התמודדות אחת בה גברה ליון 0:1 בחוץ על ראן משער מאוחר של מרטין טרייר בדקה ה-86.




שחקני קליארי חוגגים על חשבון האחרונה בטבלה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי