צפו בתקציר: צמד של אלקאסר העלה את דורטמונד לפסגה

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Gettyimages

חבורתו של פאברה ניצחה 0:2 את וולפסבורג הודות לחלוץ הספרדי וחזרה למקום הראשון. באיירן נקלעה לפיגור מוקדם בדקה הרביעית, אך חילצה נקודה הודות לשער נהדר לבנדובסקי נגד פרייבורג. לייפציג הביסה 0:2 את הרטה

(גודל טקסט)
המחזור ה-27 של הליגה הגרמנית נמשכה הערב (שבת) כשבמוקד צמד המשחקים של באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד נגד פרייבורג ו-וולפסבורג בהתאמה. שבוע לפני הקליסר של גרמניה, האלופה נשרה למקום השני לאחר 1:1, והצוהבים שחורים ניצלה את המעידה של הבווארים עם 0:2 דרמטי בדקה בתוספת הזמן. דיסלדורף הדהימה את מנשנגלדבך עם 1:3, ורדר ברמן גברה 1:3 את מיינץ ונירנברג השיגה 0:3 נדיר על אאוגסבורג. בשמקחשנעל את הערב ר.ב. לייפציג הביסה 0:5 את הרטה ברלין.


פרייבורג – באיירן מינכן 1:1 (צפו בתקציר)
לפני הפגרה באיירן מינכן להטה עם שישה ניצחונות בונדסליגה רצופים כאשר בשני המשחקים האחרונים כבשה שתי שישיות רצופות. אך האלופה לא חזרה לפגרה בצורה טובה ונפרדה בתיקו ביתי מאכזב נגד פרייבורג. האורחת עלתה ליתרון מהיר בדקה הרביעית לאחר שער של לוקאס הולר, באיירן מצאה את השוויון בדקה ה-22 לאחר שער בבעיטת יעף של רוברטו לבנדובסקי. בהמשך האלופה חיפשה את שער היתרון ונפרדה בתיקו מאכזב.



קינגסלי קומאן עם אמיר אבראשי (Gettyimages)


בורוסיה דורטמונד – וולפסבורג 0:2
דורטמונד שבמקום השני בבונדסליגה, הגיעה למשחק עם אותו מספר נקודות כמו למוליכה באיירן מינכן אך עם הפרש שערים נחות. היריבה וולפסבורג ממוקמת אומנם בחלק העליון של הטבלה אך לרשותה 18 נקודות פחות משל דורטמונד. על סף שריקת הסיום, בעיצומה של הדקה ה-90 כבש פאקו אלקאסר שער נהדר בכדור חופשי ושלוש דקות מאוחר יותר, עמוק בתוך תוספת הזמן, הוא השלים צמד פרטי והזניק את קבוצתו למקום הראשון.


Don Paco does it again #BVBWOB 2-0 pic.twitter.com/rmdJzB4Uid

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) March 30, 2019


ר.ב. לייפציג – הרטה ברלין 0:5
לייפציג הנהדרת ממשיכה להתבסס במקום השלישי לאחר שרשמה ניצחון שני מרשים על הקבוצה מבירת גרמניה שמצידה, שוקעת לחלק התחתון של הטבלה לאחר שרשמה הפסד שלישי ברציפות. אמיל פורסברג העלה את המארחת ליתרון מהיר כבר בדקה ה-17. יוסוף פולסן הכפיל את היתרון עשר דקות מאוחר יותר לאחר בישול של טימו ורנר.


בדקה ה-56 שחקן ההתקפה הגרמני בישל שוב לדני ששילש את היתרון הביתי. כעבור שש דקות לאחר מכן פולסן השלים שלושער לאחר שכבש בצ'יפ אדיר בסיומה של מתפרצת קטלנית. כעבור שתי דקות הרכש מזלצבורג אמאדו היידארה רשם שער בונדסליגה ראשון, טימו ורנר רשם בישול שלישי בהתמודדות.



שלושער גדול ליוסוף פולסן (Gettyimages)


דיסלדורף – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3
על הנייר זה היה קרב קצוות, על המגרש ניצחה הקבוצה מהחלק התחתון של הטבלה שקיבלה הרבה אוויר לנשימה בזכות שלוש הנקודות. דיסלדורף פתחה את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-16 הוליכה 0:3. רואן הנינגס כבש צמד (6 ו-16), קווין שטגר (12) השלים את השלישייה. דניס זקאריה כבש שער מצמק, 3:1 בדקה ה-83.


תוצאות נוספות
נירנברג – אוגסבורג 0:3
ורדר ברמן – מיינץ 1:3


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי