עימות על הספסל בין לייפציג לאוגסבורג בסיום משחק הגביע

שחקני לייפציג חוגגים
שחקני לייפציג חוגגים | Gettyimages

בתום דרמה אדירה עם שער ניצחון של הלסטנברג בפנדל בתוספת הזמן של ההארכה, מנכ"ל המנצחת אוליבר מינצלף, רץ לאיזור הטכני של היריבה והתעמת עם המנהל הספורטיבי שלה. "זה היה שפל המדרגה"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
לייפציג עשתה אתמול (שלישי) היסטוריה אחרי שניצחה את אוגסבורג 1:2 עם פנדל דרמטי בתוספת הזמן של ההארכה, ועלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הגביע הגרמני. בסיום המשחק פרצה מהומה במגרש לאחר שמנכ"ל לייפציג אוליבר מינצלף הגיע לספסל של אוגסבורג והתעמת עם המנהל הספורטיבי שלה סטפן רויטר.


רויטר אמר לרשת ARD בסיום המשחק: "במקום שמינצלף ידאג לקבוצה שלו הוא הגיע היישר לאיזור הטכני שלנו אחרי שריקת הסיום והתנהג בצורה שחצנית כשחגג מולנו. זה היה שפל המדרגה". מינצלף מצידו, טען שעוזרו של מאמן אוגסבורג ושוער ארסנל לשעבר יינס להמן, התגרה בספסל של לייפציג לאורך בזמן המשחק והוא רצה לחסל איתו חשבונות. רויטר הגיב: "אז למה מינצלף אחר כך התנצל ואמר לי שהוא ידבר איתי בטלפון? עדיף שהיה נשאר לחגוג עם הקבוצה שלו".


גם מאמן לייפציג ראלף ראנגניק התייחס לפרשה: "היחיד שכל הזמן עזב את האיזור הטכני של המאמנים היה סטפן רויטר מאוגסבורג. זו לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה". לייפציג, ששיחקה העונה 38 משחקים רצתה להימנע מגלישה להארכה, אבל האיסלנדי אלפרד פינבוגאסון הצליח לכפות שוויון בדקה ה-90.


#RR: "It's even nicer that we didn't have to go to penalties. The way the team reacted after conceding in injury time was the key to victory tonight."

#DieRotenBullen#FCARBLpic.twitter.com/v7haC9zJj7

— RB Leipzig English (@RBLeipzig_EN) 2 באפריל 2019


ראנגניק אמר על המשחק בסיום: "הרגשה פנטסטית לעלות לחצי הגמר, אבל רצינו להימנע מהארכה. מצד שני הייתה לי הרגשה טובה לגבי ההארכה. למזלנו לא הגענו לפנדלים כי זו רולטה רוסית והדרך בה התנהלנו בסיום הארכה הייתה מקצועית מאוד. ספגנו שער לא מחויב המציאות, אבל ידענו להגיב".


כובש שער הניצחון מרסל הלסטנברג היה מרוצה: "זה היה רגע יפיפה. ידעתי שאני הולך לכבוש את הפנדל. החברים נאבקו 90 דקות ואז בפעולה האחרונה ספגנו שער ממש לפני שריקת הסיום כך ששמחתי שיכולתי להפוך את הסדר של האירועים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי