שלושער אדיר לז'אן-פיליפ מאטטה ב-0:5 של מיינץ על פרייבורג

ז'אן-פיליפ מאטטה
ז'אן-פיליפ מאטטה | Gettyimages

הצרפתי בן ה-21 להט (25, 33, 77) והעלה את מאזנו לעשרה כיבושים. בואטיוס (20) ואוניסיוו (73) הצטרפו לחגיגה של המארחת שקטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים. האורחת מנגד, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון

(גודל טקסט)

מיינץ הגיעה למשחק הביתי הערב (שישי) נגד פרייבורג שפתח את המחזור ה-28 של הליגה הגרמנית, בכושר הגרוע ביותר בקרב כל 18 קבוצות הבונדסליגה – עם ארבעה הפסדים רצופים שכללו 6:0 משפיל מבאיירן מינכן. אבל הכדורגל תמיד יודע להפתיע אותנו מחדש ומיינץ התפוצצה על פרייבורג עם 0:5 מהדהד.

הכוכב הצרפתי של הקבוצה ז'אן-פיליפ מאטטה היה השחקן הראשי בהצגה של המארחת כאשר השלים שלושער מרשים שהחל במהלך בו עבר את השוער ודייק מקרוב בדקה ה-25, המשיך עם פצצה למרכז השער במרכז הרחבה כעבור שמונה דקות והסתיים עם נגיחה חזקה שהעלתה את מאזנו של הכישרון הצעיר ל-10 כיבושי ליגה.

ז'אן פול בואטיוס פרץ את השכר בדקה ה-20 לאחר שניצל טעות חמורה של שוער האורחת ובעט מול שער ריק ב-30 מטרים, וקארים אוניסיוו כבש את הרביעי של מיינץ לאחר דריבל נפלא ברחבה שהסתיים עם בעיטה מדויקת לפינה הימנית. האורחת מנגד שנראתה חסרת אונים, ספגה חמישייה ראשונה מאז 2017 ורשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.


חגיגה גדולה במיינץ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי