צפו בתקציר: הופנהיים הביסה 0:4 את אאוגסבורג והתקרבה לאירופה

שחקני הופנהיים חוגגים
שחקני הופנהיים חוגגים | AFP

אישאק בלפודיל כבש שלושער נהדר במחצית השנייה, אחרי שער יתרון של אנדריי קרמאריץ', והוביל את קבוצתו ל-0:4 משכנע. הקבוצה של יוליאן נגלסמן העפילה למקום השביעי. ורדר ברמן ובורוסיה מנשנגלדבאך נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)
בגרמניה עדיין לא נרגעו ממשחק העונה החד צדדי בו הביסה באיירן מינכן 0:5 את בורוסיה דורטמונד, ובינתיים המחזור ה-28 בבונדסליגה ממשיכה. במשחק המוקדם של יום ראשון, הופנהיים השיגה ניצחון חוץ 4:0 על אאוגסבורג. במשחק שנעל את הערב בורוסיה מנשנגלדבאך סיימה בתיקו 1:1 עם ורוד ברמן.


אאוגסבורג – הופנהיים 4:0
הקבוצה של יוליאן נגלסמן, שניצחה במשחק חוץ לראשונה מאז המחזור ה-19, לא מוותרת על המקום בליגה האירופית ועם הניצחון העפילה עד למקום השביעי, במרחק נקודה אחת מוולפסבורג. הופנהיים הוכיחה שוב מדוע ההתקפה שלה היא השלישית בטיבה בליגה (58 שערי זכות) וכבשה שערים קלים. הראשון הגיע כבר בדקה השישית: החלוץ הקרואטי אנדריי קרמאריץ' הגיע במקום הנכון לזמן הנכון וגילגל לרשת רגע לאחר הצלה גדולה של השוער.


הופנהיים נחה עד לדקה ה-61, ואז החלה ההצגה של החלוץ אישאק בלפודיל. בשבוע שעבר הוא כבש צמד והערב, שלושער ענק שפירק את ההגנה הגבוהה של אאוגסבורג שכשלה שוב ושוב ביציאות לנבדל. שני השערים הראשונים נכבשו אחרי שני כדורי עומק נפלאים, הראשון תוצרת קרם דמירביי והשני בדקה ה-74 מפלוריאן גריליץ', ובדקה ה-82 השתלט על כדור ארוך כשהוא עוד בחצי המגרש שלו ודהר עד הסוף. למזלה של המפסידה, שטוטגארט לא הצליחה לנצח את נירנברג בקרב התחתית כך שאאוגסבורג עדיין במרחק ארבע נקודות מהקו האדום.


HATTRICK!!!

Man, ist der Belfo überragend!

0-4 (82')#FCATSGpic.twitter.com/AaGhRutNxJ

— TSG Hoffenheim (@tsghoffenheim) April 7, 2019


תוצאה נוספת

ורדר ברמן – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי