דיווח: טורגן הזאר יעבור לדורטמונד תמורת 40 מיליון יורו‎

תורגן הזאר
תורגן הזאר | Gettyimages

לפי 'הקיקר', אחיו של הכוכב הבלגי יעזוב בקיץ את מנשנגלדבאך לסגנית המוליכה הגרמנית, שמכרה בינואר את כריסטיאן פולישיץ' לצ'לסי. גם אתלטיקו מדריד וליברפול במעקב אחרי שחקן ההתקפה

(גודל טקסט)

משפחת הזאר תעבור כנראה קיץ סוער. אחרי שפורסם שאדן הזאר סגר בריאל מדריד עקרונית, פורסם היום (שני) ב"קיקר" הגרמני שאחיו של אדן טורגן הזאר שמחשק חמש עונות במנשנגלדבאך ישחק בעונה הבאה בדורטמונד ויצטרף לכוכבים המוכשרים שיש כבר בקבוצה. למעשה כבר כגמה חודשים דובר על כך שדורטמונד תרכוש אותו לאחר שחוזהו מסתיים בקיץ 2020.

לפי 'קיקר' העיסקה תיסגר בהעברה של 40 מיליון יורו כולל תוספת בונוסים. טורגן החליט לעזוב את מנשנגלדבאך בקיץ הקרוב וכבר סיכם בדורטמונד. הוא מועמד להחליף את כריסטיאן פולישיץ' שחתם בצ'לסי. המהירות של הזאר, המשחק הישיר שלו והניסיון בבונדסליגה עשו אותו מועמד מתאים לשחורים-צהובים.

טורגן היה סחורה חמה בחצי הראשון של העונה בבונדסליגה אחרי שכבש 12 שערים בכל המסגרות במדי מנשנגלדבאך ובישל שבעה שערים, אבל מאז הגלדבאך ירדו ביכולתם ונסוגו מהמקום השני לחמישי וטורגן איתם. הוא מקווה ששינוי הקבוצה יחזיר אותו גם ליכולת הטובה. בדורטמונד מצד שני מקווים שבואו של הזאר יכניס קצת יותר מחץ לקבוצה שהובסה בקלסיקר על ידי באיירן מינכן בשבת 5:0.


צ'לסי החתימה את פולישיץ' כבר בחודש ינואר. יסלול את דרכו של הזאר לדורטמונד? (Gettyimages)

בשבועות האחרונים פורסם שגם אתלטיקו מדריד וליברפול מעוניינות בשחקן והאחרונה הייתה מוכנה אפילו לשלם עליו סכום גבוה יותר ממה שסוכם עם דורטמונד, אבל הוא העדיף להישאר בליגה אותה הוא מכיר יותר טוב. הפרויקט של דורטמונד עניין יותר את הזאר בזכות טיפוח הצעירים מאשר לשחק בליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי