ריאל מדריד לא תחזיר את חאמס רודריגס, שהוציא דרכון ספרדי

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

הקשר המושאל שוב מפגין יכולת גבוהה ואף נבחר לשחקן החודש של באיירן מינכן, אך ספק אם הבווארים יממשו את האופציה לרכוש אותו וגם זידאן לא מעוניין להשיבו. כעת הוא לא ייחשב לזר באירופה והביקוש לצרפו גדל

(גודל טקסט)

חאמס רודריגס הצליח בשבועות האחרונים לחזור למסלול הנכון ואף נבחר לשחקן חודש מארס של אוהדי באיירן מינכן, שבשבת דרסה 0:5 את דורטמונד וכבשה מחדש את פסגת הבונדסליגה, אבל אם עד לא מזמן היה נראה שהוא בדרכו הבטוחה בחזרה לריאל מדריד, כעת כבר קשה לחשוב על אופציה בה הוא לא מוצא את עצמו מחפש קבוצה חדשה בקיץ הקרוב – או אם יתמזל מזלו, יזכה למרות הכל להצעה להישאר בבאיירן מינכן.

הקולומביאני כידוע הושאל מריאל מדריד לבאיירן מינכן וכעת על האלופה הגרמנית להחליט אם לממש את האופציה לרכוש אותו עבור 42 מיליון יורו, אולם גם ללא כל קשר לכך שהאופציה נראית ריאלית מתמיד לאור השיפור הניכר ביכולתו, הוא לא זכה לבשורות טובות ממדריד לאחר חזרתו של זינדין זידאן לתפקיד המאמן בריאל מדריד. 

בספרד פורסם ביממה האחרונה שחאמס רודריגס נכח השבוע בשגרירות ספרד והוציא דרכון ספרדי, מה שיאפשר לו כעת לחזור לבלאנקוס ולא להיחשב לשחקן זר, כמו גם לשאר קבוצות באירופה שהדבר רלוונטי עבורן, אלא שזידאן, שהיה מי שהוציא לפועל את השאלת הקשר, לא מעוניין להחזירו ומכוון לרכישת אדן הזאר או לכל הפחות כוכב בסדר גודל דומה – כשמכירת הקולומביאני לבאיירן או לכל מועדון אחר תהיה חלק ממקור המימון לצירוף הבלגי שיעלה לפחות 100 מיליון ליש"ט, סכום שמנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי אמר אמש שהוא נמוך מדי.


חאמס רודריגס. הדרכון החדש יסייע לו (Gettyimages)

בספרד אף טוענים, בניגוד לדיווחים האחרונים מגרמניה, שספק אם באיירן תשקיע ברכישת חאמס רודריגס, אבל גם מבהירים שהדרכון הספרדי שהוציא פותח לו המון אפשרויות ושלאור מחירו, הנחשב לנמוך בשוק הקיים, הוא ימצא את עצמו באחת הקבוצות הטובות ביבשת. כזכור, באיירן כבר שילמה 15 מיליון יורו עבור שאילתו לשנתיים, אך במרבית הזמן הוא התקשה לספק את הסחורה ואף צוטט העונה כמי שמעוניין לעזוב בתום החוזה, עוד לפני שהמאמן ניקו קובאץ' שינה את המערך ולמעשה החזיר את הקולומביאני לכושר שבזכותו הוא הגיע מלכתחילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי