"אם סאנצ'ו לא יאבד ריכוז, נדבר עליו במונחים של כוכב"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Gettyimages

הקשר הצעיר עשה היסטוריה כשהפך לשחקן בן ה-19 הראשון שכובש לפחות 11 שערים בעונה אחת בבונדסליגה, אחרי שהבקיע פעמיים ב-1:2 על מיינץ. מנכ"ל דורטמונד האנס-יואכים ואצקה: "לכריסטיאנו רונאלדו היו מספרים כאלה"

(גודל טקסט)
דורטמונד חזרה למקום הראשון בבונדסליגה לפחות זמנית, כי רק אחר הצהריים תשחק באיירן מינכן נגד פורטונה דיסלדורף (16:20, שידור ישיר בספורט3). אתמול ניצחה דורטמונד 1:2 את מיינץ הודות לצמד של ילד הפלא האנגלי ג'יידון סאנצ'ו, שקבע שיא בונדסליגה חדש.


עד סאנצ'ו, אף אחד לא כבש 11 שערים כבר בגיל 19 בעונה אחת בבונדסליגה. בנוסף הוא גם בישל 16 שערים והפך לשחקן קבוע בהרכב של נבחרת אנגליה,שם מקווים שהוא יהיה אחד מהכוכבים של הנבחרת בפלייאוף ליגת האומות בקיץ הקרוב.


כבר דווח כי מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם עליו מאה מיליון ליש"ט, אלא שקבוצתו הטוענת שהוא לא למכירה. מנכ"ל דורטמונד, האנס-יואכים ואצקה מצהיר שוב ושוב כי הוא לא למכירה: "זה ברור שכולם מדברים עליו, כי הוא מרשים מאוד, כובש שערים ומבשל. הוא שחקן שכל קבוצה גדולה חולמת עליו. אנחנו יודעים ששחקנים בגיל הזה אסור להם לאבד מילימטר של ריכוז כי הם נמצאים בשיא מוקדם מאוד וחייבים להיות מרוכזים במה שהם עושים. אני יכול להשוות אותו לכריסטיאנו רונאלדו בכך שרונאלדו עשה מספרים כאלה בעבר ואף פעם לא איבד את הריכוז שלו. אם הוא יוכיח את עצמו בשנים הבאות, אפשר יהיה לדבר במונחים של כוכב עולמי. כעת אנחנו יכולים לדבר רק על הפוטנציאל הענק שיש לו".


11 – At the age of 19 years and 19 days, Jadon @Sanchooo10 is the youngest player to score 11 goals in #Bundesliga history. Prodigy. #BVBM05@BlackYellowpic.twitter.com/tQMuIGuYKo

— OptaFranz (@OptaFranz) 13 באפריל 2019


סאנצ'ו סיפר אחרי המשחק כי הוא מתכוון לראות את המשחק של באיירן היום: "דיסלדורף קבוצה חזקה ונוקשה ונחכה לראות מה יקרה", הוסיף בתקווה למעידה של הבווארים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי