צפו: 0:4 לדורטמונד על פרייבורג, האנובר איבדה סיכוי לשרוד אוטומטית

דורטמונד חגיגה
דורטמונד חגיגה | Gettyimages

הפער מבאיירן ירד לנקודה כשנותרו עוד ארבעה מחזורים. ג'יידון סאנצ'ו הלוהט כבש ראשון, רויס חגג עם שער ושני בישולים, אלקאסר וגצה חתמו. נועלת הטבלה חילצה 0:0 בברלין ונותר לה סיכוי קלוש להגיע למבחנים

(גודל טקסט)
המחזור ה-30 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון), כשהמירוץ לאליפות מגיע לישורת האחרונה. דורטמונד, המדורגת במקום השני בטבלה מאחורי היריבה המושבעת ממינכן, התארחה בפרייבורג בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לחתום סופית את המאבק על הצלחת. 


החניכים של פאברה צפו אמש בבאיירן מינכן מנצחת בעור שיניה את ורדר ברמן, יצאו מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח. וכבר לאחר 12 דקות, מבצע קבוצתי אדיר של הצהובים, שהעבירו 4 מסירות בנגיעה בתוך הרחבה של פרייבורג הסתיים בכדור רוחב גאוני של מרקו רויס, שהשאיר את ג'יידון סאנצ'ו לבד מול שער ריק וכל מה שנותר היה לדחוק לרשת. 0:1 לדורטמונד


בדקה ה-54, המבשל של השער הראשון, מרקו רויס התכבד בשער משלו. כדור עומק גאוני של גריירו השאיר את הקפטן לבד מול השוער, שלא התבלבל וגלגל את הכדור בקור רוח פנימה. 0:2 לדורטמונד.




Der Kapitän macht's nach Vorlage von @RaphGuerreiro. #SCFBVB 0-2 pic.twitter.com/g8uLVU61x9

— Borussia Dortmund (@BVB) April 21, 2019




הצהובים המשיכו ללהוט. בדקה ה-79, ג'יידון סאנצ'ו פרץ במהירות מהאגף השמאלי ולהטט ב-2 מגנים בזמן שרויס פינה את השטח, הקפטן קיבל את הכדור בצד של הרחבה, העביר כדור רוחב אלגנטי למריו גצה שדחק את הכדור בקלות מול השער. 0:3 לדורטמונד. 


בדקה ה-87, פסקאל סטנצל נגע בכדור עם ידו ברחבה. פאקו אלקאסר, שנכנס בחילוף כמה דקות קודם לכן, ניגש לנקודה הלבנה וחתם את תוצאת המשחק. 0:4 לדורטמונד בסיום.


הרטה ברלין – האנובר 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אחרי שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, הרטה ברלין אמנם עצרה את הסחף והשיגה נקודה, אך היא בהחלט יכולה וצריכה להרגיש מאוכזבת לאחר שלא הצליחה לנצח בביתה את הקבוצה החלשה ביותר בבונדסליגה.


האנובר, שהגיעה אחרי תשעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, איבדה את האפשרות לשרוד בליגה באופן אוטומטי כשהפער בינה לבין שאלקה עומד על 12 נקודות והפרש שערים נחות משמעותית, אולם נותר לה עדיין סיכוי לעקוף את שטוטגרט שניצבת במקום שמוביל למבחנים ובמאזנה שש נקודות יותר כאשר נותרו ארבעה מחזורים.  



עשו את הדרך לברלין למרות המצב הקשה. אוהדי האנובר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי