צפו: 2:3 מטורף לבאיירן על ברמן, תפגוש את לייפציג בגמר הגביע

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר
רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | Gettyimages

לבנדובסקי (36) ומולר (65) העלו את הבווארים ליתרון כפול, אך אוסאקו (74) וראשיצ'ה (75) היממו עם שני שערים תוך דקה, אולם הפולני השלים צמד מהנקודה הלבנה (80) והאלופה תשחק נגד הקבוצה מרד בול במעמד היוקרתי

(גודל טקסט)

אחרי שראתה את התואר נודד לדורטמונד ולפרנקפורט בשנתיים האחרונות, באיירן מינכן עשתה צעד חשוב להחזרתו כשהעפילה הערב (רביעי) לגמר הגביע הגרמני לאחר 2:3 סופר דרמטי על ורדר ברמן וכעת היא רחוקה משחק אחד מזכייה מספר 19 בתולדותיה.


מי שתפגוש את באיירן מינכן במעמד היוקרתי (25.5, 21:00) היא רד בול לייפציג, שהעפילה למשחק הגמר לראשונה בהיסטוריה הקצרה שלה (הקבוצה נוסדה ב-2009) כשניצחה 1:3 אמש את המבורג מליגת המשנה והיא מפנטזת על זכייה בתואר ראשון בתולדותיה.


מי אם לא רוברט לבנדובסקי מצא את הרשת ראשון (36) עם דחיקה מקרוב, תומאס מולר הכפיל (65), אולם דווקא אז ברמן התעוררה כאשר יויה אוסאקו (74) ומילוט ראשיצ'ה (75) קבעו 2:2 מטורף תוך דקה, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת ללבנדובסקי שדייק מהנקודה הלבנה (80) ושלח את באיירן מינכן לקרב על התואר.


קלאודיו פיסארו (32 שערים) הוא השחקן הזר היחיד שכבש יותר שערים מלבנדובסקי (31) בתולדות המפעל השני בחשיבותו בגרמניה. מישהו מוכן להמר שהחלוץ הפולני לא ישבור את השיא שלו בגמר?



ישבור את שיאו של פיסארו בגמר? לבנדובסקי (Gettyimages)

הבווארים חוגגים העפלה דרמטית (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי