קובאץ': "זה מרגיז, יכולנו לנצח". גרמניה מודה לשוער נירנברג

קומאן מאוכזב
קומאן מאוכזב | Gettyimages

המאמן הבווארי התאכזב שקבוצתו פספסה הזדמנות לפתוח פער של ארבע נקודות על פני דורטמונד. אלאבה: "המצב רוח לא טוב, נשמור על הראש למעלה". כריסטיאן מתניה הפך לגיבור, בבילד נכתב: "שמר את האליפות שלנו מרגשת"

(גודל טקסט)
שלושה מחזורים לסיום העונה ומאבק האליפות בבונדסליגה עדיין חיים וקיים, כשבגרמניה מחסירים פעימה. עשר הדקות האחרונות אתמול בדרבי בין נירנברג ובאיירן מינכן שסיימו בתיקו 1:1 ריתקו למסך את כל אוהדי הכדורגל. בדקה ה-92 טים לייבולד בעט פנדל לקורה ובהתקפה האחרונה של המשחק קינגסלי קומאן דהר לאחד על אחד מול השוער, אבל כריסטיאן מתניה רשם הצלה גדולה ושמר את מאבק האליפות בחיים, כשבאיירן מינכן הגדילה אמנם את הפער מבורוסיה דורטמונד לשתי נקודות, אך פספסה הזדמנות לפתוח פער של ארבע נקודות.


"מתניה שומר כאן על האליפות שלנו מרגשת", נכתב ב"בילד", "כל גרמניה מודה לו, אולי מלבד בוואריה". ב"קיקר" נכתב: "במשחק אחד גם מאבק האליפות וגם קרב ההישרדות (המקום המוביל למבחנים) נותר פתוח. איזה נפלא, מה עוד אפשר לבקש", וצוין שנירנברג, מהמקום ה-17 בטבלה, עוד צריכה להסתפק בנקודה מול האלופה. חברו של קומאן, מאטס הומלס, ניסה לנחם את קומאן: "מובן שהוא היה עצוב מאוד, אבל אף אחד לא כועס עליו. ניחמנו אותו ואמרו לו שימשיך לתת הכל בכל משחק, שדברים כאלה יכולים לקרות".


בבאיירן מינכן הרגישו תחושת פספוס. המאמן ניקו קובאץ': "היה לנו משחק גביע קשה מאוד ביום רביעי וגם נירנברג היו טובים והתאבדו על כל כדור במשך 90 דקות. מצד שני, היו לנו הרבה הזדמנויות היום. זה ממש מרגיז כי יכולנו לנצח ולפתוח פער גדול של ארבע נקודות אך ניאלץ להסתפק בנקודה".



כריסטיאן מתניה. בגרמניה מודים לו (Gettyimages)


דויד אלאבה אמר: "המצב רוח שלנו לא טוב כי ידענו שיש לנו סיכוי לברוח ולא עשינו את זה. אבל נצטרך להשאיר את הראש חזק למעלה כי בשבועות הקרובים כל משחק חשוב והיתרון עדיין שלנו. אולי היינו עייפים מהמשחקים האחרונים שעברו עלינו, ובסה"כ 1:1 הוא בסדר". תומאס מולר סיכם: "זו בעיטה קטנה בישבן, זה ידרבן אותנו לקראת המשחק הבא".


את שער השוויון לזכות באיירן כבש סרג' גנאברי שרשם היסטוריה והפך לשחקן השלישי בלבד שכובש בדאבל-פיגרס שלוש עונות ברציפות במדי שלוש קבוצות שונות. הקשר הגרמני הגיע לעשרה שערים העונה בבונדסליגה במדי באיירן כאשתקד כבש עשרה שערים במדי הופנהיים ולפני שנתיים כבש 11 במדי ורדר ברמן. רק ארוין קוסטדה ויורגן ונגלמן עשו זאת לפניו.


מי שחזר לסגל של באיירן מינכן, אך לא שותף הוא הקשר ההולנדי אריאן רובן שזה החודש האחרון שלו במועדון. רובן לא שיחק בחמשת החודשים האחרונים בגלל פציעות חוזרות. ב"בילד" הגרמני נכתב על רקע התמונה של ההולנדי יושב על הספסל לצידם של פרנק ריברי וג'רום בואטנג: "הגיע הזמן להגיד ביי-ביי, באיירן". חאמס רודריגס שעלה אתמול כמחליף, נפצע בעצמו והוחלף בחאבי מארטינס וייבדק היום, כשבבאיירן עוקבים בדאגה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי