ראשי דורטמונד הניחו זר ביד ושם: "לא שוכחים את העבר"

ראשי דורטמונד ב"יד ושם"
ראשי דורטמונד ב"יד ושם" | מוקי שוורץ / דורטמונד

מנכ"ל המועדון האנס יואכים ואצקה ומשלחת מטעם הצהובים שחורים נכחו בטקס במהלך יום השואה, לאחר שתרומתם על סך כמיליון יורו הובילה להקמת קמפוס שיסייע לשמירת מסמכים ויצירות אומנות למען זיכרון העם היהודי

(גודל טקסט)
כבר בחודש שעבר נודע כי ראשי בורוסיה דורטמונד יגיעו ארצה כחלק ממאבקם בגזענות ובאנטישמיות וישתתפו בטקס ב"יד ושם", לאחר שכמיליון יורו שתרם המועדון סייעו להרחבת המוזיאון והקמת "בית האוספים", קמפוס שיסייע לשמירת מסמכים אישיים, יצירות אמנות וממציאים לדורות הבאים למען זיכרון השואה ושל העם היהודי.


היום (חמישי) הגיעה המשלחת של דורטמונד ל"יד ושם", המוסד להנצחת זכר השואה שנמצא בירושלים, כשבראש נציגי המועדון ניצב האנס יואכים ואצקה, המנכ"ל שאמר בהנחת אבן היסוד בקמפוס שהוקם מתורמת הצהובים-שחורים: "זה היה טקס מרגש ומרגש. זה ממלא אותי בגאווה שאנחנו, מועדון כמו בורוסיה דורטמונד, יכול לתרום למקום כה מיוחד. אנחנו לא שוכחים את העבר ונמשיך לעשות זאת בעתיד". כידוע, מאז 2008 דורטמונד לוקחת פעיל בשלל פעילויות ומתכונות במלחמה נגד גזענות ואנטישמיות.


ואצקה וראש מערך השיווק של המועדון קרסטן קרמר הניחו ב"יד ושם" זר להנצחת נספי השואה וסיפרו גם על מפגש האוהדים שנערך אתמול בירושלים, בהשתתפות כ-100 מחברי ארגון האוהדים בישראל: "זה נהדר שיש מועדון מעריצים פעיל וגדול כזה בישראל, היה לי חשוב מאוד להכיר את אנשי מועדון המעריצים ולנהל איתם אינטרקציה", סיכם ואצקה.


Grundsteinlegung für das "Haus der Sammlungen" in @yadvashem.

#Watzke: "Wir werden unseren Beitrag gegen das Vergessen auch in Zukunft leisten." #BorussiaVerbindet#gemeinsamerinnernhttps://t.co/nV1TATESjcpic.twitter.com/A7LUHOERgX

— Borussia Dortmund (@BVB) May 2, 2019



ראשי דורטמונד עם חברי מועדון האוהדים, אתמול בירושלים (מוקי שוורץ, דורטמונד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי