צפו בתקציר: לברקוזן דרסה 1:6 את פרנקפורט והתקרבה למקום הרביעי

שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים | Gettyimages

חבורתו של פטר בוס התפוצצה במשחק הצמרת בבאיי ארנה, כבשה שישה שערים תוך 36 דקות ועלתה למקום החמישי. המפסידה מנגד, רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. שאלקה נשארה בליגה אחרי 0:0 עם אאוגסבורג

(גודל טקסט)
המחזור ה-32 של הבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים, ה-1:6 המפלצתי של לברקוזן על פרנקפורט שפתח מחדש את המאבק על ליגת האלופות. במפגש המקודם שאלקה הבטיחה רשמית את הישארותה בליגה לאחר 0:0 נגד אאוגסבורג. דיסלדורף סיימה ב-1:1 נגד פרייבורג, שסיימה את ההתמודדות בעשרה שחקנים.


לברקוזן – פרנקפורט 1:6
המשחק נפתח בסערה, כבר אחרי שתי דקות קאי האברץ העלה את המארחים ליתרון 0:1. עם שליטה של 82% בכדור במחצית הראשונה, הגול השני היה עניין של זמן, בדקה ה-13 ג'וליאן ברנארט הכפיל את התוצאה. דקה עברה ופיליפ קוסטיץ' צימק ל-2:1. זה היה השער היחיד של פרנקפורט במחצית. לברקוזן המשיכה לשלוט ובדקה ה-23 לוקאס אלריו כבש את השער השלישי חמש דקות לאחר מכן אראנגואיס כבש שער נוסף ובדקה ה-34 אלריו כבר השלים צמד. ואם כל זה לא מספיק, אז מרתין הינטרגר כבש גול עצמי, וקבע את תוצאת המחצית 1:6 מטורף. במחצית השנייה הקצב נרגע באופן משמעותי והתוצאה הסתיימה בניצחון ביתי ענק.


החבורה של פטר בוס השלימה ניצחון רביעי ברציפות וכששני מחזורים נותרו לסיום העונה, לברקוזן תארח את שאלקה שהבטיחה הערב (ראשון) את הישארותה בליגה, ובמחזור הסיום יצאו הנשרים לבירה, שם יתארחו אצל הרטה ברלין.



ניצחון ענק לפרנקפורט (Gettyimages)


שאלקה – אאוגסבורג 0:0
לאחר הניצחון הגדול על בורוסיה דורטמונד במחזור הקודם, שאלקה הבטיחה מעשית את מקומה בליגה הבכירה והיא ידעה שהיא זקוקה רק לנקודה כדי שהדבר יהפוך לרשמי. שאלקה הייתה לארוך המשחק טובה יותר וכמעט עלתה ליתרון אחרי בעיטה של סרדר לקורה, אבל המארחת לא יכולה לצאת מאוכזבת כי את אחרי עונה מאכזבת בסופו של דבר השיגה הקבוצה את מטרתה ונמנעה ממבוכה.




תוצאה נוספת
פרייבורג – דיסלדורף 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי