תעשה היסטוריה? אוניון ברלין חילצה 2:2 נגד שטוטגרט. צפו

שחקני אוניון ברלין
שחקני אוניון ברלין | Gettyimages

משחקי המבחן: הקבוצה מליגת המשנה נקלעה פעמיים לפיגור, אך הגיבה עם שני שערי חוץ ותגיע לגומלין עם הזדמנות פז להעפיל לראשונה בתולדותיה לבונדסליגה. עבדולהי ופרידריך מחקו שערים של גנטנר וגומס

קבוצות: אוניון ברלין
(גודל טקסט)
משחקי המבחן על הזכות לשחק בבונדסליגה יצאו הערב (חמישי) לדרך עם המפגש הראשון מתוך שניים בין שטוטגרט מהליגה הבכירה לאוניון ברלין מליגת המשנה, ששואפת להעפיל לראשונה בתולדותיה בעוד המארחת תנסה להימנע מירידה שנייה בארבע עונות.


המשחק נפתח עם קצב נמוך והדרמה החלה רק לקראת סיומה של המחצית הראשונה. כריסטיאן גנטנר הוותיק העלה את שטוטגרט ל-0:1 (41) עם שער הבכורה שלו העונה, אבל אוניון ברלין לא נבהלה והגיבה במהרה מרגליו של סולימאון עבדולהי (43) שהבקיע שער חוץ יקר מפז וקבע 1:1 בהפסקה.


שטוטגרט פתחה את המחצית השנייה בלחץ כבד וכעבור שש דקות היא גם באה על שכרה כאשר מי אם לא מריו גומז, שעלה מהספסל בהפסקה, מצא את הרשת בפעם השמינית העונה. החלוץ בן ה-33 דהר עם הכדור כ-40 מטר ושלח ברגל שמאל כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה את השוער וחדר פנימה.


אלא שכמו במחצית הראשונה, אוניון ברלין העקשנית לא הרימה ידיים וחזרה למשחק (68) משער סופר חשוב של מרווין פרידריך, שקבע 2:2 בסיום ודאג שקבוצתו תגיע למשחק בברלין עם מקדמה משמעותית בדמות שני שערי חוץ.



 גנטנר בטירוף לאחר שערו ה-1 העונה (Gettyimages)

חזרו הביתה עם שני שערי חוץ יקרים. שחקני אוניון ברלין (Gettyimages)

גומס עם האוהדים לאחר שער הניצחון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי