קובאץ' זועם על ההנהלה: "אנחנו צריכים עוד ארבעה שחקנים"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Gettyimages

מאמן באיירן מינכן לא מרוצה ממצב הסגל: "עם 17 שחקנים לא נגיע לשום מקום, וגם לא עם 19". בתקשורת הגרמנית קוטלים את האלופה: "מי בעצם יש להם?" ומזכירים מה אמר הנס על דמבלה כששיחק בדורטמונד

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן לחוצה לקראת העונה הבאה? כך זה נראה אם תשאלו את המאמן שלה, ניקו קובאץ'. המאמן הביע בפני המנהל הספורטיבי חסן סליהמידיץ' את חוסר שביעות רצונו. "אנחנו צריכים ארבעה שחקנים", אמר קובאץ' בראיון ל"קיקר" הגרמני, "עם 17 שחקנים קשה להגיע רחוק, גם לא עם 19".


אלופת גרמניה כבר צירפה את הרכש היקר בתולדותיה, לוקאס הרננדס, בתמורה ל-80 מיליון יורו, בנמין פאברד הגיע משטוטגארט בתמורה ל-35 מיליון יורו וגם את ז'אן פייט ארפ, שחקנה הצעיר של המבורג, אך המאמן רוצה שחקן התקפה אחד לפחות, ובאיירן לא הצליחה לצרף את לינוי סאנה ממנצ'סטר סיטי בינתיים, ונראה שגם קשר מרכזי חדש לא יגיע. כזכור, אריאן רובן ופרנק ריברי עזבו בחינם, כמו גם ראפינייה. מאט הומלס נמכר בחזרה לבורוסיה דורטמונד וחאמס רודריגס עזב לפי בקשתו שבאיירן לא תממש את סעיף הרכישה. עוסמאן דמבלה מברצלונה על הכוונת במידה וסאנה לא יגיע, והבווארים חושבים גם על קאלום הודסון-אודוי מצ'לסי וקשר הכנף של פ.ס.וו איינדהובן, סטיבן ברגווין. בגרמניה מתחזקות ההערכות כי טימו ורנר יגיע רק בקיץ הבא, ללא תמורה.


בינתיים בגרמניה מתחו ביקורת על הנהלת באיירן. עורך "הבילד" נזכר בציטוט של אולי הנס מחודש פברואר: "אם הייתם יודעים מי ישחק כאן בעונה הבאה". מתיאס ברוגלמן כתב: "35 שנה אחרי סיפור הצלחה מדהים שלא היה כמוהו – רומינגהה צריך לעצב את המהפך היקר בהיסטוריה. ההגנה התחזקה, קשרים יש, אבל הבעיה היא בהתקפה! גנאברי וקומאן הם היחידים שזמינים. רובן וריברי אינם. אז מי בעצם יש לבאיירן?"
 




בחזרה לדמבלה, בתקשורת הגרמנית העלו ציטוטים ישנים של אולי הנס לגביו, עוד מתקופתו בבורוסיה דורטומונד. לאחר שהצרפתי נמכר לברצלונה, הנס אמר: "הם (דורטמונד) עשו עסקה מצוינת. בכל יום בו לא היה מגיע להתאמן הוא היה סופג ממני קנס בגובה מאה אלף יורו. חוזה הוא עדיין חוזה ולא צריך להתייחס לשחקנים כמו אלים".


בנושא אחר, בבאיירן ממשיכים בשילוב שחקני עבר גדולים בצוות המקצועי. מירוסלב קלוסה שמאמן את הקבוצה הצעירה עד גיל 17, ימשיך עם אותו השנתון וכך נפתחה האפשרות של מרטין דמיקליס לקבל את הג'וב של הקבוצה עד גיל 19.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי