הומלס ובואטנג כשירים. זידאן: יש לבאיירן כלים להעניש אותנו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | צילום: AFP

מאמן הבלאנקוס זהיר לקראת הגומלין. בייל פצוע ובספק לקלאסיקו. אנצ'לוטי יקבל חזרה את הבלמים, גם לבנדובסקי כשיר

(גודל טקסט)
יום לפני משחק הגומלין הענק מול באיירן מינכן התייצבו מאמן ריאל מדריד ושחקן הקבוצה קאסמירו למסיבת העיתונאים המסורתית.




"אנחנו מצפים למשחק ויודעים מה עלינו לעשות. באיירן היא קבוצה מסוכנת עם שחקנים נהדרים. יש לנו יתרון טוב, אבל אנחנו חייבים לשחק את המשחק שלנו", אמר קאסמירו, הקשר האחורי של ריאל שחווה עונה נפלאה. הברזילאי נשאל גם על האבטחה הכבדה לקראת המשחקים בליגת האלופות ואמר: "אנחנו מתרכזים במה שקורה על כר הדשא".




מי שחוזר לברנבאו בפעם האחרונה בקריירה המפוארת שלו הוא צ'אבי אלונסו, הקשר המחונן כיכב בשורות הלבנים וזכה איתם בליגת האלופות, אליפות ספרד, שני גביעי מלך וסופר קאפ ספרדי.




"האיכויות של אלונסו הן עצומות, למדתי ממנו המון", אמר קאסמירו.









"נגד באירן החשיבות של האוהדים היא משמעותית יותר", אמר מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, והוסיף: "לבאיירן יש את הכלים להעניש אותנו ואנחנו לא יכולים לחשוב על אם נענש או לא אלא פשוט לשחק את המשחק שלנו". הצרפתי נשאל על מגוון נושאים ביניהם הכשירות של בייל, על חאמס רודריגס, איסקו ועל היכולת הירודה של קארים בנזמה.


בייל: "הוא עבד קשה מאוד כדי לחזור אך הוא סובל מכאבים שימנעו ממנו לשחק מחר. אני רוצה לקוות שהוא יישחק בקלאסיקו אבל אני לא יכול להבטיח, נצטרך לחכות ולראות".


איסקו:
"איסקו יהיה מוכן לשחק כמו כל השחקנים האחרים, מחר נחליט על ההרכב".


הסגל העמוק של ריאל: "יש לנו המון אופציות נהדרות ולכן קשה מאוד להחליט מי יישחק, המטרה שלי היא לגרום לכולם להרגיש אהובים וחשובים".


חאמס רודריגס: "הוא נמצא בראש שלי כל הזמן כמו שאר השחקנים".


היכולת הרעה של קארים בנזמה: "דורשים ממנו הרבה כי יש לו כל כך הרבה כישרון אך יש לו אופי והביקורת לא משפיעה עליו".








לפי דיווח הבוקר ב"מארקה", ללא כל קשר לתארים בהם תזכה ריאל העונה, אם תזכה, הצרפתי זכה להבטחה מהנשיא פלורנטינו פרס ולפיה הוא יישאר המאמן הראשי של הבלאנקוס בעונה הבאה.


זידאן, כך לפי הדיווח, כבר החל במקביל לעבוד על העונה הבאה והיה שותף בקבלת ההחלטות בכל הנוגע למשחקי אימון בקיץ ולתכניות הרכש. נטען כי הוא כלל לא מוטרד מנושא החוזה לאור אותה הבטחה שקיבל מפרס.


פרס נחשב לאחד מתומכיו הגדולים של "זיזו" עוד מהשנים בהן שיחק במדי הבלאנקוס וכעת המאמן זוכה להערכה עצומה גם מהצוות, השחקנים והאוהדים. לפיכך, כאמור לפי ה"מארקה", חוזהו בקבוצה עד קיץ 2018 מובטח על אף שטרם נחתם דבר ונעשתה הבטחה בעל פה בלבד. 


זידאן מקווה לחתום על חוזהו החדש אחרי שישלים דאבל – ואם אכן ריאל תזכה באליפות ובנוסף בליגת האלופות, יהיה זה דאבל ראשון שלה המשלב את שני התארים הללו לראשונה מאז 1958. היחיד שזכה להארכת חוזה מבין המאמנים האחרונים היה ז'וזה מוריניו. 



כשנשאל על הנושא במסיבת העיתונאים אמר הזידאן: "לא דיברתי עם המועדון על העונה הבאה".


לפחות ההיסטוריה לצידה של ריאל מדריד. מאז שהפסידה 2:0 לברצלונה בבית ב-2010/11 בחצי גמר האלופות ובגומלין סיימה בתיקו 1:1 בקאמפ נואו לא רשמה אלופת אירופה תוצאה שיכולה להדיח אותה בגומלין היום חוץ מההפסד הביתי לשאלקה 4:3 בעונת 2014/15, אבל זה קרה אחרי שהבלנקוס ניצחו 0:2 בגרמניה.




אופטימי. קרלו אנצ'לוטי (AFP)


הומלס ובואטנג כשירים
באיירן מינכן לא מגיעה להרים ידיים. קרלו אנצ'לוטי מגיע לברנבאו, שם כמאמן ריאל מדריד זכה בליגת האלופות ובתארים נוספים. צ'אבי אלונסו ששיחק אף הוא בריאל מדריד הזהיר: "אנחנו באיירן ואנחנו יודעים לכבוש שערים. ברור שאני מכיר היטב את האווירה שתהיה בברנבאו ועדיף לחשוב עליהם. יש להם כל כך הרבה שחקנים כשרוניים שיודעים לכבוש מכל מצב, נקווה שלא יצליחו". 


הבונוס העיקרי של אנצ'לוטי במשחק תהיה חזרתו של החלוץ רוברט לבנדובסקי שהצהיר כי הוא כשיר למשחק: "אני מקווה שלבנדובסקי ישחק, אבל גם מאטס הומלס וג'רום בואטנג כשירים", אמר המאמן האיטלקי שיחסר את חאבי מרטינס המורחק, והוסיף: "אנחנו יכולים לעבור, אבל כעת הסיכוי נמוך יותר. במשחק הראשון שיחקנו טוב 60 דקות ואז התחלנו לעשות שטויות. אם נשחק טוב כל המשחק יש לנו סיכוי".


פיליפ לאם הצהיר שבאיירן מסוגלת לנצח במדריד: "יש לנו קבוצה מספיק חזקה שיכולה לכבוש בבית ובחוץ בכל איצטדיון. אנחנו צריכים להיזהר הפעם מהמתפרצות שלהם". בברנבאו לא ייקחו צ'אנסים ו-1,800 שוטרים ואנשי ביטחון ישמרו על הסדר כדי שלא יחזור מקרה דורטמונד בשבוע שעבר. כ-4,200 אוהדים של באיירן צפויים ביציעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי