ספרד: ואלוורדה עוזב את בילבאו, מתקרב לברצלונה

ארנסטו ואלוורדה. שילוב מפתיע
ארנסטו ואלוורדה. שילוב מפתיע | צילום: gettyimages

המאמן החליט לעזוב אחרי ארבע שנים, מועמד מוביל להחליף את לואיס אנריקה לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)
מאמן אתלטיק בילבאו, ארנסטו ואלוורדה, שהוזכר כמועמד המוביל לאמן את ברצלונה יעזוב לפי הדיווחים את בילבאו אחרי ארבע שנים במועדון והדבר מקרב אותו ככל הנראה לברצלונה. "מונדו דפורטיבו" פרסם תחת הכותרת "קרוב מתמיד" שהדבר היחיד שברור כעת בבילבאו הוא שהמאמן לא ימשיך והודיע על כך להנהלה רק שהנשיא חוסו אורטיה עדיין מקווה לשכנע אותו להישאר.

 

ואלוורדה הוזכר השבוע כמועמד המוביל לאימון בארסה יחד עם אוסקר גארסיה, כאשר שמות של מאמנים אחרים כמו עוזרו של לואיס אנריקה חואן קרלוס אונסואה ירדו למקום נמוך יותר. לפי הפרסומים ברצלונה עדיין לא יצרה קשר עם ואלוורדה וזה עניין של זמן עד שתעשה זאת.


אוסקר גארסיה. הוא עדיין ברשימות. צילום: gettyimages

 

המאמן המוערך דחה הצעה לפני שנה להחליף את קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד והיה גם ברשימה של ברצלונה לפני שחרארדו מרטינו לתפקיד לפני שלוש שנים. ואלוורדה זכה עם בילבאו בסופר קאפ הספרדי, העלה אותה לליגת האלופות וגם לליגה האירופית.

 

בקטאלוניה יש דיווחים סותרים לגבי המועמד השני לתפקיד המאמן. עיתון "ספורט" העלה את שמו של אוסקר גרסיה כעדיפות השנייה, ב"מונדו דפורטיבו" עדיין בטוחים שאונסואה זוכה לעדיפות אם ואלוורדה לא יגיע כיון שעבד עם פפ גווארדיולה ולואיס אנריקה, כשלתוצאות של ברצלונה בליגת האלופות תהיה השפעה בנושא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי