כמו צמר גפן: רונאלדו שוב מחוץ לסגל, ריאל תאבד נקודות יקרות?

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הכוכב הגדול נשמר לרגעי השיא, גם קרוס וראמוס ייעדרו ב-22:30. מוראטה מחוזר

(גודל טקסט)

שומר עליו בצמר גפן? כריסטיאנו רונאלדו כבר בשלהי הקריירה, תרצו או לא, הפורטוגלי בן ה-32 אמנם עולה לגדולה ברגעים הנכונים, אבל כמות הדקות שלו פוחתת באופן משמעותי וזינדין זידאן שומר אותו למשחקים החשובים באמת.

למרות ה-3:2 בקלאסיקו שהשיב את ברצלונה לתמונת האליפות, הכוכב הגדול נותר מחוץ לסגל של ריאל למפגש עם לה קורוניה ב-22:30. גם טוני קרוס לא נכלל בין 19 השחקנים שהמריאו לגליסיה.

לכאורה זו החלטה עליה כבר פורסם כי זידאן שומר את רונאלדו לרגעי האמת כשמדובר כמובן בחצי גמר ליגת האלופות אבל לאחר שנראה לא טוב בקלאסיקו, CR7 לבטח יכול היה לסייע לבלאנקוס לא למעוד פעם נוספת בליגה.

הבלאנקוס אמנם חוששים מביקור בריאסור אך כנראה שלזינדין זידאן ישנן העדפות אחרות בנושא. בנוסף סרחיו ראמוס ייעדר עקב ההרחקה בקלאסיקו ורפאל וראן ונאצ'ו יעלו במרכז ההגנה.

מרואטה
מוראטה, יתאייש מהרוטציה? (AFP)

מאמן לה קורוניה, פפה מל, שניצח את ברצלונה העונה 0:1 אמר: "אנחנו מוכנים לנצח גם את ריאל מדריד. אין משהו טוב יותר לנפש של השחקנים והמצב בטבלה מאשר ניצחון על הגדולות".

במקביל, ב"מארקה" פורסם שז'וזה מוריניו רוצה את אלברו מוראטה במנצ'סטר יונייטד. חאמס רודריגס עתיד לעזוב במידה ואיסקו אכן יאריך חוזהו עד 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי