אל ת'אני: כיניתי את התקשורת הקטאלונית חלאות, לא את ברצלונה

שייח' עבדאללה אל ת'אני
שייח' עבדאללה אל ת'אני | צילום: טוויטר

נשיא מלאגה התנצל אחרי בפני ברצלונה אחרי שצייץ: "החלאות מקטאלוניה לא יריחו פה אליפות" אחרי הטענה שקבוצתו תמכור את המשחק לריאל מדריד

(גודל טקסט)
ברצלונה ממשיכה ללחוץ על ריאל מדריד אחרי 1:7 אמש (רביעי) על אוסאסונה נועלת הטבלה. לפני המשחק היה טקס לכבוד ליונל מסי שכבש 500 שערים בברצלונה והוא המשיך לכבוש גם במשחק כשהוסיף צמד למאזנו.


גם לואיס אנריקה עבר את מחסום ה-500 שערים אחרי שבעידן שלו כמאמן כבשה ברצלונה 501 שערים ב-176 משחקים בכל המסגרות בשלוש שנים. זה גם היה משחקו ה-300 כמאמן ברצלונה. ברצלונה עברה את מחסום ה-100 שערים בליגה כשהגיעה ל-101 כיבושים העונה.

 

מי שגנב את ההצגה היה חבייר מסצ'ראנו שקשה להאמין, אבל כבש את השער הראשון שלו במדי ברצלונה ב-319 משחקים בכל המסגרות ו-194 משחקי ליגה. זה גם היה שער שני שלו בלבד בקריירה. שער אחד כבש במדי ליברפול. איבן ראקיטיץ' גילה שהוא היה מתוכנן לבעוט את הפנדל, אבל ג'רארד פיקה הורה לו לתת למסצ'ראנו. בעקבות הספקולציות שיום אחד פיקה יהיה נשיא ברצלונה התלוצץ הקרואטי: "לא אומרים לא לנשיא בארסה".

Barcelona are the first side in Europe's top five leagues to reach the century mark domestically. pic.twitter.com/u5kzdPhuvh

— B/R Football (@brfootball) April 26, 2017

 

לואיס אנריקה התייחס למסצ'ראנו: "אני מאושר בשבילו במיוחד. השער שלו הוא הרגע הגדול של המשחק בלי ספק. הוא שחקן טופ וימשיך לספק מספרים טובים מאוד, הוא תמיד שם עבור המועדון וזה היה נתון מוזר שלא כבש עד היום".


הצמד של גומש: "מעבר לשערים, הוא פוטנציאל ענק. אומר זאת אלף פעם, אפילו שאני יודע שהוא סופג הרבה ביקורת, כרגע הוא רק משחק בפחות ב-40 אחוז יכולת. הוא נמצא במועדון הכי טוב כדי לפרוץ, יש לו אמביציה ואחריות. אני בטוח שפאקו אלקאסר והוא יצברו ביטחון".



מירוץ האליפות: "לנו יהיה יותר זמן להתכונן למשחקים מריאל מדריד. במאי יהיה לנו משחק אחד בשבוע".


מלאגה תסייע מול ריאל?
"כן, ואם לסבתא שלי היו לגלגלים".


אלקאסר
אלקאסר חוגג עם מסרצ'אנו (AFP)


מסצ'ראנו אמר אחרי השער: "זה לא דבר כזה גדול שהבקעתי. זה היה רק אנקדוטה שלא כבשתי עד היום. זה סימן של חיבה שנתנו לי לבעוט. כיבוש השער לא חשוב אלא האהבה שמרעיפים עלי. לא תכננתי לכבוש ועבורי כדורגל הוא משחק קבוצתי. הכי חשוב שניצחנו כי היה חשוב להמשיך את הלחץ על ריאל מדריד".



פאקו אלקאסר
שאף הוא כבש צמד ומתחיל להשתפר במשחקו הוסיף: "אין ספק שלכבוש שערים נותן לך ביטחון ושקט נפשי, אבל גם שאר העבודה במגרש".


אגב, בעקבות דבריו של לואיס אנריקה שטען  שהוא לא סומך על מלאגה שתנצח את ריאל מדריד במחזור האחרון והוסיף: "זה יקרה אם לסבתא שלי יהיו גלגלים", התרגז הבעלים של הקבוצה שייח' עבדאללה אל ת'אני והגיב בזעם בחשבון הטוויטר נגד הקאטלונים: "הארורים האלו לא יריחו את האליפות העונה". בעקבות דבריו הנהלת ברצלונה תתלונן נגד הוועדה לאלימות בליגה הספרדית. 


מאוחר יותר אמר אל ת'אני: "מה שאמרתי היה מכוון לתקשורת הקטאלונית, שאמרה שמיצ'ל ימכור את המשחק. זה בלתי מתקבל על הדעת, אנחנו לא מוכרים משחקים. שיבקשו סליחה על מה שאמרו עליו". בנוסף, התנצל נשיא מלאגה באופן רשמי בפני ברצלונה.


כזכור מיצ'ל, ששיחק שנים רבות בריאל מדריד, משך את האש בתקשורת הקטאלונית כשטען שיעדיף לקבל את ריאל מדריד עם מסדר כבוד מאשר להרוס לה את האליפות בביקור של הבלאנקוס ברוסאלדה במחזור האחרון, אך דאג לסייג: "אני ווינר, ומקווה שהכל יוכרע לפני המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי