זינדין זידאן: "אני מרגיש כמו בן ז***"

עם הפנים קדימה. זידאן
עם הפנים קדימה. זידאן | צילום: Gettyimages

מאמן ריאל מדריד נשאל על ספסולם של הכוכבים הצעירים: "יש לי את התפקיד הכי קשה". וגם: האוהדים רוצים את איסקו ואסנסיו בהרכב

(גודל טקסט)
 זינדין זידאן מאס בביקורות נגדו על ייבוש כוכבים צעירים ויצא במתקפה, רגע לפני המשחק מול ולנסיה (17:15).

עיקר הביקורת היא על שיתופם המועט של איסקו, חאמס רודריגס, מרקו אסנסיו ואלברו מוראטה, שנדחקים לקצה הספסל לאור העובדה שזיזו כמעט שלא מחליף את קארים בנזמה, גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו. 


לא סתם כותרת העיתון הייתה "אני בן זונה", ציטוט של זידאן שאמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני לא הוגן עם השחקנים שלי? בקבוצות אחרות שחקנים מחליפים לא משחקים כמו אצלי.  אני היחיד שקובע מי ישחק וזה התפקיד הכי קשה שלי כמאמן. אתם מתייחסים לזה כאילו יש לי תוכנית א' ותוכנית ב', אבל כולם אצלי אותו דבר. אין תוכניות משחק. יש סגל. איך אני מרגיש עם זה? כמו בן זונה".




איסקו. השחקן הרצוי על האוהדים (AFP)


 

לשאלה האם היה מוכן להיות מוחלף בעבר כשחקן כמו שהוא עושה לשחקניו אמר: "בעבר היו 30-40 משחקים בלבד בעונה ויכולת לעשות את זה עם סגל של 12-13 שחקנים, אבל היום יש 60-70 משחקים בעונה. זה לא שאני אמיץ יותר, זו הפילוסופיה שלי. אני לא שולח שחקנים לספסל סתם. אני מדבר עם גארת' בייל או כריסטיאנו רונאלדו ואני מסביר לשחקנים מה אני עושה. אם השחקן מבין מה אתה עושה והוא תומך בך, אז זה אדיר". 


בעיתון "מארקה" נערך משאל בקרב האוהדים מי ה-11 שהם רוצים לראות בהרכב, ולמרות שזיזו מספסל אותם השחקנים הפופולארים בהתקפה הם איסקו (15.8 אחוז), רונאלדו (13.44) ואסנסיו (12.27).



#LaPortada – Buenos días!! pic.twitter.com/sZUR4P9bpg

— AS (@diarioas) April 29, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי