ברצלונה חולמת בגדול: ביירין, וראטי, קוטיניו ועוד

ביירין וסוארס העונה. בעונה הבאה ביחד?
ביירין וסוארס העונה. בעונה הבאה ביחד? | צילום: Gettyimages

בספרד ניתחו את רשימת הרכש של הבלאוגרנה לקיץ, ואת המכשולים שצפויים לעמוד בפניהם

(גודל טקסט)
בזמן שריאל מדריד נמצאת בעמדה מבטיחה לזכות באליפות ספרד ובליגת האלופות, בברצלונה יסתפקו במקרה הטוב ב"גביע המלך" ועושה רושם שבבלאוגרנה כבר מתכוננים לעונת המלפפונים ולחופשה הגדולה.

העיתון "מונדו דפורטיבו" ערך את רשימת השחקנים המבוקשים בקבוצה והעריך את סיכוייו של כל אחד מהם להגיע בנוסף לקשיים להחתים אותם. רוברטו פרננדס המנהל המקצועי עובד שעות נוספות גם לגבי החתמת המאמן וגם שחקנים החיזוק. 

הקטור ביירין (ארסנל) – המגן הימני של התותחנים מבוקש מאוד אחרי שלא נמצא יורש לדני אלבס. נציגי בארסה כבר ביקרו בשבוע האחרון בלונדון כדי לסגור את החתמתו של הקטאלוני שגדל ב"לה מאסיה", אבל נתקלו בקשיים. אלופת ספרד מוכנה לשפר את חוזהו אחרי שכבש עד כה 10 שערים ובישל עוד שישה בליגה. 

 
 

Portada @mundodeportivo: "El Barça que viene" pic.twitter.com/5ZPdpq9o8k

— Radio Barça (@RadioFCB) May 4, 2017


פיליפה קוטיניו (ליברפול) – חברו הטוב של ניימאר חתם בינואר האחרון על חוזה חדש בליברפול ומרוויח 200 אלף ליש"ט, אבל היה עוזב לברצלונה אם המייטי רדס היו מוכנה למכור. בבארסה רואים בברזילאי שחקן חיוני לחיזוק הקישור שנחלש בעונה האחרונה. 


מארקו וראטי (פאריס סן ז'רמן) – סוכנו של השחקן, דונאטו די קמפלי, נפגש בברצלונה עם ראשי הקבוצה והבטיח לדון על עתידו אחרי גמר הגביע  עם ראשי פ.ס.ז', שידרשו עליו סכום גבוה מאוד. האיטלקי חתום עד 2021 באלופת צרפת, אבל לא היתה לו עונה טובה עם המאמן הספרדי אונאי אמרי.


 
וראטי וניימאר. בקרוב ישתפו פעולה? (Gettyimages)

 

תאו הרננדז (דפורטיבו אלאבס, מושאל מאתלטיקו מדריד) – המגן השמאלי בן ה-19 שמושאל רוצה לעזוב לברצלונה, אבל מבוקש גם בריאל מדריד איתה דווח שהגיע לסיכום ובקבוצות נוספות. הבעיה היא שההצעה של הבלאוגרנה לרכוש אותו נמוכה יותר משל קבוצות אחרות, ביניהן ינתן למצוא את באיירן מינכן, פ.ס.ז' וליברפול. הרננדז, שסעיף השחרור שלו עומד 24 מיליון יורו, כבר אמר שהוא לא חושש מתחרות עם ג'ורדי אלבה אם יגיע לקבוצה.


ג'רארד דאולופאו (מילאן, מושאל מאברטון) – למרות שטרם נעשתה פנייה רשמית, עושה רושם שהשחקן יחזור כמעט בוודאות לברצלונה, שנציגיה עקבו אחריו בדרבי המילאנזי האחרון ב"סאן סירו". בחוזהו של הקשר קיים סעיף המאפשר לברצלונה לרכוש אותו בחזרה מאברטון עד ה-30 ביוני תמורת 12 מיליון יורו. מנגד, מילאן, לה יש אופציה על השחקן, מנסה לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש לקראת הפרוייקט החדש שנבנה במועדון לקראת העונה הבאה.



דאולופאו. יחזור למדים המוכרים בעונה הבאה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי