בברצלונה הרגיעו: "המו"מ עם מסי קרוב לסיום"

מסי
מסי | AFP

הבלאוגרנה חגגה על ויאריאל, ניימאר זכה למחמאות, לואיס אנריקה: "רוקד בלט". מאמן צ'לסי מועמד להחליפו, הפרעוש יישאר נאמן?

(גודל טקסט)
ברצלונה שמרה אמש (שבת) על חדות, הביסה 1:4 את ויאריאל ועדיין מקווה למעידה של ריאל מדריד שתאפשר לה לזכות בתואר האליפות בספרד.


לואיס אנריקה
שנותרו לו שלושה משחקים כמאמן בארסה, שניים בליגה ואחד בגמר הגביע התלהב מניימאר שהיה המצטיין: "הוא רוקד בלט ולא משחק כדורגל. תפיסת הכדורגל שלו שונה מאחרים וזה כולל גם שחקנים ברזילאים אחרים. זו הנאה לראות את הדריבלים שלו".


הניצחון על ויאריאל
: "לכבוש נגדם ארבעה שערים מראה עד כמה עמדנו טוב מול הלחץ שלהם".


בינתיים, באנגליה גורסים כי בברצלונה עשויים לנסות ולפתות את אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי על מנת שיחליף את הספרדי על הקווים. האפשרות לא ברורה, אך בממלכה טוענים שהעובדה שמשפחתו של קונטה לא עברה להתגורר עימו בלונדון, מעידה על חוסר שביעות רצון כלשהו.


ANTONIO CONTE has emerged as a shock first choice to become the new head coach of Spanish giants Barcelona.(Sunday Express) pic.twitter.com/OSouxS6g5w

— RumorsTransfers 24/7 (@rumorstransfers) May 6, 2017




למרות הדיווחים הסותרים על המשא ומתן עם ליאו מסי חבר הנהלת ברצלונה, ג'ורדי מסטרה, אישר שהמו"מ קרוב לסיום: "אנחנו מקווים להגיע להסכם בתוך כמה ימים. ההחלטה על המאמן? אנחנו כבר יודעים מה הפרופיל שלו, אבל הודעה תינתן רק בסיום העונה".



שלישיית
MSNכבשה כבר 101 שערים העונה ששווים 63 אחוז משערי ברצלונה. מסי שכבש צמד עם 35 שערי ליגה ו-51 בכל המסגרות. לואיס סוארס 34 וניימאר 16. מאז לואיס סוארס הצטרף בקיץ 2014 השלושה כבשו ביחד ב-20 משחקים.


גם ג'רארד פיקה התייחס לניימאר: "הוא פשוט קוסם. לפעמים קל יותר לבקר אותו על התרגילים שהוא עושה מאשר לשבת וליהנות. שחקנים כמו ניימאר הם נכס ענק לכדורגל. ברצלונה שיחקה משחק נפלא נגד קבוצה גדולה ואנחנו יכולים להיות שבעי רצון".


ניימאר
ניימאר, רוקד בלט (AFP)


הסיכוי שריאל מדריד תאבד נקודות
: "יש לי ביטחון שזה יקרה. הם כרגע בדינמיקה טובה ומשחקים טוב, אבל הכל יכול להיות. אנחנו עושים את שלנו".


אנדרס אינייסטה
הוסיף: "ניימאר שיחק מושלם, אבל כשכולם טובים יוצאים מאיתנו רק דברים טובים על כר הדשא. העתיד שלי בברצלונה? לא מתכנן משהו יוצא דופן. יש לי עוד עונה ואני חושב שאני עדיין יכול לשחק ברמות הכי גבוהות". 


עכ
עושים את שלהם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי