לא רוצה לפספס, דיווח: וינסיוס ג'וניור יירכש על ידי ריאל

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | Gettimages

בברזיל גורסים: הכוכב בן ה-16 יצטרף ב-2018 לבלאנקוס. בקיץ הקרוב: לבנדובסקי, אמבפה וגרייזמן על הכוונת

(גודל טקסט)
ריאל מדריד לא נאלצה להתאמץ יותר מדי גם בהרכב שני והביסה 0:4 את גרנאדה. הבלאנקוס ממשיכים להיות צמודים לברצלונה עם 84 נקודות ומשחק חסר שיושלם נגד סלטה ויגו ב-17 במאי.


זינדין זידאן סיכם: "כבשנו שערים מוקדמים וזה גרם לדברים לקרות. המחצית הראשונה היתה פנומנלית. ניצלנו את כל ההזדמנויות. היה חשוב להישאר צמודים לברצלונה. נשארו לנו שלושה גמרים בליגה".



הרוטציה בהרכב: "הייתי צריך להבטיח שהסגל שלי לגומלין באלופות היה בריא וכשיר. הרעיון הוא שכולם יקבלו דקות ואלה ששיחקו הצטיינו. אנחנו עובדים קשה מאוד תשעה חודשים ויש מקרים שאתה מרגיש גמור בסיום, אבל אצלנו כולם כשירים פיזית".


קואטנר
קואנטראו, בישול אחרי 4 שנים (AFP)


הגומלין נגד אתלטיקו: "זה יהיה מבחן הרבה יותר קשה מאשר גראנדה. נצטרך להפגין משחק מושלם למרות הניצחון 0:3 בראשון".



פאביו קואנטראו ששיחק כמגן שמאלי בהופעה נדירה ואף בישל שער לראשונה מזה ארבע שנים במדי ריאל.



אלברו מוראטה כבש צמד ועבר את כרים בנזמה עם 19 שערים לעומת 17 לצרפתי בכל המסגרות. "אני מאוד מרוצה. נכון שציפיתי לשחק יותר כשהגעתי מיובנטוס, אבל אני תמיד לרשות המאמן כשהוא צריך אותי. אני לא חושב על עתידי כרגע. חושב על זכיה בדאבל וצפוי לנו סיום לא קל של העונה. אם ננצח כל משחק ניקח את שני התארים".



חאמס
חאמס רודריגס, יעזוב למרות הדקות? (AFP)

 

לוקאס ואסקס שהיתה לו הופעה טובה הוסיף: "היינו נחושים לקחת את שלוש הנקודות ועשינו זאת. כל שחקן שמקבל את הצ'אנס עושה זאת על הצד הטוב ביותר".

 

מתיאו קובאצ'יץ' שחגג 23 פתח בהרכב ואיפשר לחאמס רודריגס לנוע קדימה אמר: "יש לנו משחקים קשים בדרך, אבל אנחנו מאוד חזקים עם סגל של 24 שחקנים שכל אחד תורם".



חאמס רודריגס עצמו שכבש צמד מבוקש לפי הפרסומים במנצ'סטר יונייטד. גיים בלאג הפרשן הספרדי של "סקאיי ספורט" דיווח: "ריאל מדריד רוצה עליו 60 מיליון יורו. מלבד יונייטד גם צ'לסי ויובנטוס מתעניינות".

 

Real Madrid want two of these galacticos: Mbappe, De Gea, Griezmann, Lewandowski or Dybala. Long summer ahead… pic.twitter.com/R0W8HNBVIO

— Guillem Balague (@GuillemBalague) May 6, 2017



 

 

בנוסף כתב העיתונאי המוערך: "הם רוצים שני תותחים. המועמדים הם קיליאן אמבפה, רוברט לבנדובסקי, פאולו דיבאלה, אנטואן גרייזמן ודויד דה חאה. צפוי לנו קיץ ארוך".


€45M for a 16-year old, Real Madrid really do not want to miss-out on Vinicius Júnior like they did on Neymar. A phenomenal rising talent.

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) May 6, 2017

במקביל, בברזיל דווח כי ריאל לא תפספס את מי שמכונה "ניימאר הבא", ויניסיוס ג'וניור בן ה-16 מפלמנגו. הכוכב העולה של הכדורגל הברזילאי צפוי להירכש עבור 45 מיליון יורו עוד לפני שיגיע לגיל 17 אך יצטרף רק ב-2018.


ואם כבר לדרבי וגומלין חצי גמר האלופות. לא ברור כמה אוהדי ריאל מדריד חטפו כרטיסים למשחק, אך הם יזכו לתגובה מאוהדי אתלטיקו מדריד לאחר התפאורה המתגרה שספגו הקולצ'ונרוס במשחק הראשון. "איך זה מרגיש", נכתב כהתרסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי