בספרד מדווחים: אונסואה וניימאר התעמתו מול כל השחקנים

הסיפור שלא נגמר. ניימאר
הסיפור שלא נגמר. ניימאר | Gettyimages

בתקשורת הברזילאית פורסם שחלוץ ברצלונה המליץ על עוזרו של לואיס אנריקה לעמדת המאמן הראשי בעונה הבאה, ב"אל מונדו" חשפו תקריות בין השניים

(גודל טקסט)
נהוג לומר שבברצלונה רק ליונל מסי יכול לקבוע מי יהיה המאמן, סוגיה שנמצאת על סדר היום לאור העובדה שלואיס אנריקה יעזוב בסוף החודש, אבל האתר הברזילאי UOL פרסם דווקא שניימאר תומך במועמדותו של חואן קרלוס אונסואה, עוזרו של לואיס אנריקה.


בקטאלוניה הרימו גבה אם הדברים נכונים וחשפו כי לניימאר היה ויכוח סוער עם אותו עוזר מאמן לעיני שאר שחקני הקבוצה. אונסואה נחשב לבעל דעות חדשניות ולואיס אנריקה נעזר בו בהחלטות הטקטיות לקראת משחקים. לפי פרסום ב"מונדו דפורטיבו", אונסואה ניסה להציע לניימאר עצות איך לשחק והברזילאי בחר להתעלם. 




יותר מזה, פורסם כי ניימאר ועוזר המאמן התעמתו, ויכוח שהגיע לטונים גבוהים לאחר שאונסואה המליץ לניימאר להתרכז יותר בקריירה הספורטיבית שלו (רמז לחיי הלילה הסוערים) מכיוון שיש לו פוטנציאל להיות בצמרת העולמית הגבוהה ואילו ניימאר לא היסס לענות.




אונסואה עם לואיס אנריקה. בעונה הבאה המאמן הראשי? (Gettyimages)
 


בסביבתו של ניימאר סירבו להגיב לגבי היחסים בין השניים, בעוד אונסואה אישר לעיתון שהיה ויכוח כזה, אבל סירב לפרט. אונסואה ידוע ביחסיו הטובים עם השחקנים ורק לפני כמה ימים איבן רקיטיץ' הביע בקול רם תמיכה במועמדותו לעמדת המאמן.


עם זאת, עוזר המאמן אונסואה לא נחשב לאחד שמנסה לשמור על יחסים שקטים עם השחקנים והעונה כבר פורסם שהיה לו ויכוח חריף עם השוער מארק אנדרה טר שטגן, איבן ראקיטיץ' וסמואל אומטיטי – דבר שלא מנע מראקיטיץ' לתמוך בו. בספרד פורסם כי במקביל למועמדותו לברצלונה הוא גם נלקח בחשבון על ידי הנהלת סלטה ויגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי