רק רשת: נחשף תאריך החתונה של מסי, בארטרה חזר

ליאו מסי ואנטונלה רוקוצו
ליאו מסי ואנטונלה רוקוצו | מסך

וגם: יונייטד חשפה מדים, ויניסיוס ג'וניור שחתם בריאל מעדיף את מסי ושחקן סיני בדרך לבאיירן מינכן?

(גודל טקסט)

20:30: רפא בניטס צפוי להישאר מנג'ר ניוקאסל בפרמייר-ליג
הספרדי, שנשאר עם המגפייז גם בצ'מפיונשיפ וזכה איתם באליפות ליגת המשנה, צפוי להישאר בקבוצה גם בפרמייר-ליג אחרי שהמועדון אישר רשמית על "שיחות חיוביות" בין המנג'ר לבין הבעלים.


.@premierleague Rafa Benítez has wished Newcastle United supporters an enjoyable summer.  #NUFCpic.twitter.com/rLp3POYeju

— Newcastle United FC (@NUFC) May 10, 2017


20:00: קבלת פנים חמה לאתלטיקו מדריד
הקולצ'ונרוס בפיגור 3:0 מול ריאל מדריד, אבל לאוהדי הקבוצה זה לא משנה. קבלת פנים חמה מאוד חיכתה לאתלטיקו מדריד בהגעתה לוויסנטה קלדרון שיארח הערב את גומלין חצי גמר ליגת האלופות – למעשה המשחק האחרון שיארח האצטדיון במסגרת אירופית, הרי שאתלטיקו בונה איצטדיון חדש.


Atletico Madrid fans welcome their team to the Calderon pic.twitter.com/71rH59SrV8

— 101 Great Goals (@101greatgoals) May 10, 2017


18:30: מארק בארטרה חזר לאימוני דורטמונד
מארק בארטרה, הבלם הספרדי שנפצע בפיצוץ באוטובוס דורטמונד לפני משחק הקבוצה מול מונאקו ברבע גמר ליגת האלופות, שב היום לאימונים לאחר שהתאושש מהפגיעה בידו

Guess who's back!?  pic.twitter.com/jRqjw1aoR0

— Borussia Dortmund (@BVB) May 10, 2017


17:05: נחשף התאריך החתונה של ליאו מסי
זה אמנם עדיין לא אושר על ידי הזוג, אבל נראה שזה סופי. ליאו מסי ובת זוגו (ואמם של טיאגו ומתיאו) אנטונלה רוקוצו צפויים להינשא ב-30 ביוני ברוסאריו, עיר הולדתו של הפרעוש בארגנטינה.

Lionel Messi will marry his long-time partner Antonella Roccuzzo on Friday June 30, according to @holapic.twitter.com/t1PpdNvsio

— B/R Football (@brfootball) May 10, 2017


16:40: גמר הגביע האיטלקי ייערך ביום רביעי הבא
אחרי שיובנטוס הבטיחה את עלייתה לגמר ליגת האלופות, הודיעה ההתאחדות האיטלקית כי גמר הגביע שיפגיש את הביאנקונרי נגד לאציו ייערך ברביעי הבא, 17.5, באולימפיקו ברומא.


16:00: גם חברה של דני אלבס מככבת

מגן יובנטוס היה הכוכב הגדול של חצי גמר ליגת האלופות מול מונאקו, בישל פעמיים במשחק הראשון ואתמול בגומלין סיפק בישול ושער, וגם חברתו הדוגמנית ג'ואנה סאנז מככבת מאז בזכות סרטון החגיגה שהעלתה בשריקת הסיום.

Joana Sanz, Dani Alves' girlfriend, celebrates Juventus reaching the Champions League finalpic.twitter.com/RiiERolbaE

— 101 Great Goals (@101greatgoals) May 9, 2017


15:00: ארון שוינפלד, פרדראג ראיקוביץ' ואלי דסה רצים בים
שחקני מכבי ת"א מנסים לעכל את ההפסד להפועל באר שבע במרוץ האליפות ובנתיים, רגע לפני סיום העונה הם מוצאים נחמה באימון קליל בחופי הרצליה. השוער, המגן והחלוץ תועדו במהלך ריצה, תמונה שהועלתה לחשבון האינסטגרם של האחרון תחת הכיתוב: "אימון בחוף הים".


 

Training on the beach

A post shared by AaronSchoenfeld18 (@aaronschoenfeld18) on



14:30: שחקן סיני יעשה בקרוב את דרכו לבאיירן מינכן?
אולי האנס, נשיא באיירן, אמר בראיון ל"בילד" כי הוא מקווה שבקרוב באיירן מינכן תכלול בסגל שלה שחקן סיני. הרצון שלו הוא שהפופולאריות של באיירן בסין, שם יש לה אוהדים רבים, תצמח עוד יותר. באיירן בנתה ארבע אקדמיות בסין כדי לקדם שם את הכדורגל. לפי האנס, "אני מקווה שאחד מהשחקנים שלמדו באקדמיות שלנו יגיע לקבוצה". כמו כן הוא רוצה שמשחק אחד של באיירן ישוחק מדי פעם בשעה 14:00 שעון גרמניה: "זה פוטנציאל של 300 מיליון אוהדי כדורגל בסין. אם כל אחד ישלם יורו לראות את המשחק בנייד, תספרו לבד כמה כסף זה".


13:39: ראניירי ישוב לאמן בצרפת?

הל'אקיפ פרסם שקלאודיו ראניירי עשוי לשוב לצרפת ולאמן בעונה הבאה את ניס. המאמן הנוכחי של המדורגת שלישית בצרפת, לוסיאן פאברה השווייצרי עלול לעזוב לדורטמונד. ראניירי מתגורר במונאקו אותה הפך לעיר מגוריו הראשית כך שלא ייאלץ לנסוע רחוק מאחר שניס ממוקמת גם היא בריביירה.


12:50: דה חאה עושה קמפיין לעונה הבאה ביונייטד
דויד דה חאה מככב בקמפיין תלבושות ההחוץ של מנצ'סטר יונייטד למרות שהוא מיועד לעזור לריאל מדריד, לפחות על פרסומים ודיווחים שונים. דחה הצטלם יחד עם כוכבים אחרים כמו פול פוגבה, ווין רוני והנריק מחטריאן כשהשדים האדומים חשפו את התלבושות.

Inspired by 92.
Made for the spotlight.
Our 2017/18 @adidasfootball away kit.
Available now: https://t.co/UScEOgUygN#HereToCreate#MUFCpic.twitter.com/pfxdY2Oosa

— Manchester United (@ManUtd) May 10, 2017

12:18 רפאלוב עשוי להיות כשיר לשני המשחקים האחרונים
ליאור רפאלוב חזר לאימונים בקלאב ברוז' ומקווה להיות כשיר למשחקים האחרונים של העונה, אבל זה לא יכלול את משחק העונה בבית מול אנדרלכט ביום ראשון. ברוז' מרוחקת ארבע נקודות מהסגולים וניצחון יוריד את הפער לנקודה בלבד. קשר הנבחרת יהיה כשיר לשני המשחקים הבאים נגד אוסטנד בחוץ וגנט בבית. רפאלוב מתאמן עד כה בנפרד משחקני הקבוצה בגלל הפציעה בשרירי המפשעה, השביעית שלו מאז דצמבר 2015.




10:05: מי פגע במכונית של קוטיניו?
פליפה קוטיניו לא נהנה בימים האחרונים שלו בליברפול. על פי דיווחים בממלכה אלמונים זרקו אבנים על הפורשה שלו וניפצו את החלון שלה. לטענת התקשורת האנגלית היו אלו דווקא אוהדי ליברפול שזועמים על יכולת הקבוצה.


Philippe Coutinho has window smashed on £50K Porsche after arriving for Liverpool's end of season awards https://t.co/c4W5wu4jU1pic.twitter.com/JQjiTw7dcc

— MailOnline Sport (@MailSport) May 9, 2017


10:03: מאמן בטיס פוטר
מאמן בטיס, ויקטור סאנצ'ס, פוטר מתפקידו אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה. אחרי שרשם הפסד שישי בשמונה משחקים עם 4:0 ללגאנס, המאמן שילם במשרתו. פאקו אייסטראן הוא אחד המועמדים להגיע לקבוצה השניה של העיר סביליה.


10:00: וינסיוס כבר הסתבך?
ויניסיוס ג'וניור אמנם סגר בריאל מדריד ויגיע לקבוצה אחרי הגביע העולמי ב-2018 אבל ציטוט אחד עלול לסבך אותו. כשנשאל מי הוא מעדיף מבין מסי ורונאלדו, היה נחרץ והשיב: "מסי". לגבי מודל החיקוי שלו עוד אפשר לסלוח לו גם אם מדובר בניימאר, לא? בכל זאת ברזילאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי