שישה שחקנים יעזבו את ריאל מדריד בקיץ הקרוב

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | AFP

פפה, חאמס, נבאס, קונטראו, מוראטה ומריאנו לא יישארו בסגל של זידאן. מרסלו יקבל מנוחה מול סביליה (21:00)

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תארח היום (ראשון, 21:00) את סביליה במשחק האחרון שלה בסנטיאגו ברנבאו לעונת 2016/17. מרסלו לא נכלל במפתיע בין 19 השחקנים שזומנו למשחק בשל מנוחה. במקביל תשחק ברצלונה בלאס פלמאס ותקווה למעידה של הבלאנקוס.

 

"אס" פרסם את התוכניות של הקבוצה לעונה הבאה כאשר שישה שחקנים צפויים לעזוב בקיץ הקרוב. פפה, שנכלל ברשימה, סובל מפציעה בצלעות פצוע ולא יוכל להיפרד מהאוהדים. זיזו גילה שהבלם הפורטוגלי קרוב לחתימה באינטר.


 

השחקנים שצפויים לעזוב בנוסף לפפה:

 

קיילור נבאס

במדריד החליטו כבר לפני כמה חודשים להחליף את נבאס בשוער בכיר יותר. השם הכי לוהט שצפוי להגיע הוא דויד דה חאה. נבאס הואשם ביכולת בינונית העונה, אך במשחקי ליגת האלופות האחרונים גילה יכולת טובה מאוד. השוער עצמו טען לא מכבר: "יש לי חוזה עד 2020 וטוב לי בקבוצה. אני לא רוצה לעזוב". זיזו הגן עליו מספר פעמים, אבל הוא בדרך החוצה.

 

פאביו קונטראו 

המגן הפורטוגלי חזר במפתיע לסגל של ריאל מדריד אחרי השאלה במונאקו ולדברי פרשנים זידאן עשה טובה לכריסטיאנו רונאלדו שרצה את חברו בריאל מדריד. הוא בקושי שיחק וצפוי לעזוב למרות שחוזהו מסתיים בקיץ 2018. החתמת תיאו הרננדס לא תשאיר מקום בעמדת המגן השמאלי ולטענת כלי התקשורת בפורטוגל ספורטינג ליסבון רוצה אותו.




אלברו מוראטה. קונטה רוצה אותו בצ'לסי. צילום: AFP

 

חאמס רודריגס

הפריצה של מרקו אסנסיו והעונה הגדולה של איסקו מסמנים לקשר נבחרת קולומביה את הדרך החוצה. אם יועמד למכירה הרבה גדולות באירופה ירצו אותו כולל אינטר, מנצ'סטר יונייטד ואחרות. בקולומביה פורסם שהקשר כבר חתם על זיכרון דברים עם מנצ'סטר יונייטד.

 

אלברו מוראטה

האוהדים משוגעים עליו ובכל פעם שהוא משחק הוא גם מספק את הסחורה, אבל הוא יהיה במרכז עונת המלפפונים הקיץ. החלוץ רוצה להיום שחקן הרכב בשנה הבאה ומכיוון שזה לא מובטח לו (קרים בנזמה עדיין מועדף על פניו וייתכן שיגיע חלוץ נוסף), הוא כבר מגשש עם סוכניו בקבוצות אחרות כמו צ'לסי של אנטוניו קונטה שזוכר אותו לטובה מהתקופה ביובנטוס.

 

מריאנו

חלוץ הרפובליקה הדומיניקנית זכה לקבל דקות משחק העונה ושותף כמחליף בשמונה משחקים ואף כבש שער, אבל זידאן הזהיר אותו שאם הוא מתעקש לשחק בקבוצה הראשונה ולא בשנייה הוא עשוי להימכר בקיץ וזה כנראה מה שיקרה.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי