מרטין דמיצ'ליס הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 36

מרטין דמיצ'ליס
מרטין דמיצ'ליס | Gettyimages

הבלם הארגנטינאי שהגיע עם הנבחרת לגמר המונדיאל, כיום במלאגה ובעבר בין השאר בבאיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי ואתלטיקו מדריד, יעלה בשבת לדקות אחרונות ויפרוש במלאגה

(גודל טקסט)

 בלם נבחרת ארגנטינה לשעבר, מרטין דמיצ'ליס, הודיע הבוקר (שני) על פרישה מכדורגל בגיל 36. דמיצ'ליס פתח את העונה באספניול ועבר במהלכה למלאגה. "אני חייב להודות שאיבדתי ריכוז וכוחות ברגליים. אני מודה על כל מה שהשגתי וגאה לפרוש במדי מלאגה. מהיום אני אוהד של המועדון שנתן לי כל כל הרבה", אמר במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס במהלכה הזיל דמעה. 

"אני מדבר מהלב ומודה לכם שבאתם להראות כלפי הערכה. מלאגה נתנה לי אמונה ורעב להמשיך לשחק עד רגל זה. למועדון הזה תמיד יהיה מקום חם בלב שלי ואני מחכה להמשיך לתמוך בו מהיציעים", אמר הבלם.

דמיצ'ליס גדל בריבר פלייט וב-2003 הגיע לאירופה כשחתם בבאיירן מינכן. הוא שיחק שבע שנים וחצי במועדון עד שנחת לקדנציה ראשונה במלאגה בינואר 2011. מאז שיחק גם באתלטיקו מדריד, מנצ'סטר סיטי, אספניול ושוב במלאגה במדיה רשם העונה 10 הופעות ליגה. אתמול נכנס ל-12 דקות ב-2:2 של מלאגה אצל ריאל סוסיאדד. הוא עשוי לקבל דקות אחרונות בקריירה במחזור האחרון מול ריאל מדריד.


דמיצ'ליס לאחר האליפות במנצ'סטר סיטי (Gettyimages)

הארגנטינאי זכה בשתי אליפויות ארגנטינה, ארבעה דאבלים בגרמניה, אליפות אנגליה, שני גביעי ליגה באנגליה, שני גביעי ליגה בגרמניה, בסופרקאפ הגרמני והפסיד עם באיירן בגמר ליגת האלופות ב-2010. הוא הופיע 51 פעמים במדי נבחר ארגנטינה והגיעה איתה לגמר המונדיאל ב-2014 ולגמר הקופה אמריקה שנה לאחר מכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי