דיווח: מנצ'סטר יונייטד תודיע על רכישת חאמס רודריגס ביום ראשון

חאמס רודריגס. לונדון מחכה לו למרות הכל?
חאמס רודריגס. לונדון מחכה לו למרות הכל? | צילום: Gettyimages

הקולומביאני שנפצע לא ייקח חלק במשחקה של ריאל מדריד נגד סלטה ויגו, אך יוכרז כשד אדום עם סיום הליגה הספרדית. אביו החורג: "מעדיף שיהיה שחקן פותח במקום אחר"

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)
סלטה ויגו תנסה לעצור מחר (רביעי ב-22:00) באיצטדיון הבלאידוס את ריאל מדריד, במשחק ההשלמה שנדחה מהמחזור ה-21. שהבלנאקוס זקוקים לארבע נקודות בשני משחקיהם האחרונים כדי לזכות באליפות, אך מי שתופס את הכותרות הראשיות בעיתונות הספרדית הוא קשר הקבוצה חאמס רודריגס.


הקולומביאני שגם כך לא זוכה לדקות משחק רבות מהמאמן זינדין זידאן, לא ייקח חלק במשחק בעקבות פציעה ולפי "סקיי ספורט" הוצע למנצ'סטר יונייטד. "רדיו קארקול" אף דיווח שהשדים האדומים יודיעו על רכישתו של חאמס כבר ביום ראשון הקרוב, ה-21 במאי. ההכרזה צפוייה לצאת אחרי המשחק האחרון של הבלאנקוס נגד מלאגה, שיקבע את גורל האליפות בספרד.


בקולומביה כתבו: "חאמס מראה שאתה יכול להיות בגן עדן (ריאל מדריד), אבל אם אתה לא מאושר אין טעם להישאר". אגב, הקשר הגיע לריאל מדריד ששילמה עליו 80 מיליון יורו למונאקו בקיץ 2014, במקום אנחל די מאריה שעבר בעצמו לאולד טראפורד ועכשיו המעגל כנראה ייסגר. בבירת ספרד לעומת זאת, לא רוצים להגיב לידיעות ומעדיפים להתרכז במשחקים שנותרו לסיום העונה



חאמס. ייפרד מזידאן (Gettyimages)


"המחווה שלו הייתה כתודה לקהל בסנטיאגו בברנבאו", אמר אביו החורג של הכוכב הקולומביאני, חואן קרלוס רסטרפו ל"קדנה סר". "ברור שהוא משחק מעט דקות, וכאבא שלו הייתי מעדיף שיהיה שחקן הרכב בקבוצה מאשר מחליף בריאל מדריד".

 

בתוך כך פורסם שפלמנגו  האריכה את חוזהו של ויניסיוס ג'וניור עד 2022. למרות שכוכב הצעיר יקבל שכר גבוה יותר ובונוסים, הדבר נראה כהכנה למכירתו לריאל מדריד אחרי שסעיף השחרור הועלה מ-30 ל-45 מיליון יורו; בדיוק הסכום עליו דובר שיימכר ויגיע לבלאנקוס אחרי המונדיאל 2018. 


 

Vinicius Junior renova contrato com o Flamengo https://t.co/GcU0s4PdO9

— Flamengo (@Flamengo) May 15, 2017



בגזרת ההגנה, הבלם פפה שמסיים את חוזהו צפוי לעזוב בתום העונה ולפי "קיקר" הגרמני מי שעשוי להחליף אותו בהגנת אלופת אירופה הוא ג'רום בואטנג מבאיירן מינכן שלא מרוצה ממעמדו בקבוצה הבווארית. אם יגיע, בלם נבחרת גרמניה עשוי לעלות 40 מיליון יורו.

 

באשר למחר, המשחק מעורר התעניינות שיא והכרטיסים אליו כמעט אזלו. אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים של סלטה וההדחה מהליגה האירופית, קבוצתו של אדוארדו בריסו רוצה לתת לאוהדים סיבה לחייך, כשגם תיקו עשוי להספיק לריאל מדריד. יאגו אספאס וג'ון גידטי אמורים לפתוח, כשאצל האורחים איסקו עשוי לעלות ב-11 לצידם של קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו. בנוסף, מרסלו יחזור מהמנוחה שקיבל נגד סביליה ודנילו ימשיך לשחק כמגן ימני במקום דני קרבחאל הפצוע.



די מאריה. חאמס יילך בדרכו? (Gettyimages)


רונאלדו רוצה לשבור את השיא של ג'ימי גריבס לאחר שהשתווה לו עם 366 שערי ליגה כש-84 מהם נכבשו במנצ'סטר יונייטד ו-282 בריאל מדריד. הפורטוגלי עבר את גרד מולר שכבש 365. בנוסף, זינדין זידאן וריאל מדריד רוצים גם להשוות ואף לשבור את השיא של ז'וזה מוריניו בעונת 2011/12 בו הקבוצה כבשה 174 שערים בכל המסגרות. כרגע לריאל מדריד יש 164 שערים, אך נותרו לה שלושה משחקים בלבד, כאשר מדובר בשלושה משחקי חוץ לא קלים, כולל גמר האלופות. 


 

"נותרו לנו שני משחקי גמר עד סיום העונה", הבהיר זינדין זידאן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ובדבריו הבהיר כי הוא חושב על הליגה בלבד, ורק בסיומה יתפנה לגמר ליגת האלופות בקרדיף מול יובנטוס, "אנחנו חושבים רק על משחק החוץ מחר מול סלטה". 



מרוכז בליגה. זידאן (Gettyimages)


"סלטה ויגו קבוצה מקצוענית והם ישחקו נגדנו כמו שהם שיחקו בכל משחק אחר. אני מבטיח לכם שלא נגיע רגועים למשחק, עוד לא זכינו בכלום", הוסיף זיזו.


הצרפתי גם התייחס לפרסומים האחרונים באשר לעזיבתם האפשרית של חאמס רודריגס ואלברו מוראטה: "חאמס כאן והוא חלק מאיתנו. הוא לא התאמן היום כי הוא סובל ממכה. מוראטה לא כעס עליי, הוא התאכזב ממשהו אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי