ריאל קרובה לאליפות אחרי חמש שנים, רונאלדו: אנחנו הכי טובים

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הבלאנקוס רחוקים נקודה מאליפות, הכוכב ניפץ שיא שערים והשיג ניצחון 200 במדי ריאל. זידאן: "המשחק שנשאר הוא הכי קשה העונה"

(גודל טקסט)
 ניצחון ליגה 200 בקריירה לכריסטיאנו רונאלדו, טיפוס לראש טבלת הכובשים בכל הזמנים בחמש הליגות הגדולות באירופה וצעד ראשון לאליפות ראשונה של ריאל מדריד מאז 2012. 1:4 גדול של הבלאנקוס במשחק השלמה על סלטה ויגו, הותיר את החבורה של זידאן במרחק נקודה מאליפות.


ברצלונה ניסתה לאתגר, ניצחה בקלאסיקו במדריד, אבל העליונות של הלבנים לאורך העונה צפויה להספיק לה לתואר נכסף ואולי בדרך לעונה חלומית עם דאבל שהסתיים בהנפה נוספת של ליגת האלופות בקרדיף.


כריסטיאנו רונאלדו שבר את השיא של ג'ימי גריבס מ-1971 בחמש הליגות הגדולות באירופה. גריבס שיחק בטוטנהאם, צ'לסי, מילאן ו-ווסטהאם. הוא כבש 366 שערי ליגה ורונאלדו הבקיע כבר 368 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד וריאל ושוב הוכיח שהוא מופיע למשחקים החשובים. 


רונאלדו הצהיר אחרי שהחמיץ הזדמנות לכבוש שלושער: "אנחנו הולכים לנצח במלאגה, אבל יודעים שזו קבוצה שמשחקת מצוין בבית. אבל אנחנו ריאל, אנחנו טובים. כבשתי את הראשון והשני שזה היה חשוב. זה לא נורמלי עבורי להחמיץ, אבל אני רק בן אדם". 


רר
דאבל ר', בדרך לדאבל? (AFP)


למרות הקונצרט של הבלאנקוס בבלtידוס נשאר זינדין זידאן עם הרגליים על הקרקע כשאמר: "המשחק שנשאר לנו שמלאגה הוא החלק הכי קשה של העונה, אבל אנחנו קרובים מאוד. נתנו הרבה וידענו שזה משחק חשוב ועכשיו צריך שוב להתכונן. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה והוכחנו זאת היום".


היכולת של רונאלדו: "הוא ווינר. שוב הוכיח זאת ותמיד עושה זאת בסיום. אני במצב מצוין בגללו". 


גם איסקו שבילה העונה דקות רבות על הספסל פירגן למאמנו: "אנחנו ביכולת הזאת בזכות זידאן. ניצחנו עוד גמר ועכשיו הגענו לגמר האחרון בליגה. נבוא עם המון מוטיבציה למלאגה. יש לי הרבה חברים שם. זה יהיה סיפור גדול אם ננצח שם. אולי אנחנו זקוקים לנקודה, אבל נגיע לנצח".


השיא של רונאלדו
: "קל מאוד לשחק איתו. כל מה שאתה צריך זה לתת לו את הכדור. הוא הגיע לסיום העונה במהירות של מטוס, אבל זה לא רק הוא אלא כל הקבוצה". אגב איסקו, הקשר מציג את התפוקה הגבוהה ביותר מבין קשרי הליגה בספרד כשרשם שמונה בישולים ועשרה שערים.


367 – Cristiano Ronaldo is now the all-time top-scorer in the top five European leagues, surpassing Jimmy Greaves (366). Ace. pic.twitter.com/S33G74anMl

— OptaJose (@OptaJose) May 17, 2017

בקטאלוניה מאוכזבים כמובן מההפסד ומאשימים את השיפוט לאחר שמרטינס מנוארה טעה לטענת "מונדו דפורטיבו" כאשר הרחיק את יאגו אספס בדקה ה-62 בטענה שביים פנדל של מרסלו ואכן היה פנדל כזה. קאסמירוהתגונן כשאמר: "ההרחקה לא השפיעה על התוצאה. היה מגיע לי להיות מורחק בצהוב שני? לא חושב. לא אשנה את משחקי. ב-100 משחקים בריאל מדריד לא הורחקתי". 


שחקני סלטה ויגו, יאגו אספס ופדרו הרננדס התעמתו עם השופט במחצית וקראו לעברו: "חתיכת חרא" אחרי שלא שרק לפנדל לטובת התכולים אחרי שהכדור נגע בידו של רפאל וראן. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי