"כריסטיאנו רונאלדו זה מטוס שמגיח מעל המגרש ומפציץ לכל עבר"

ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו
ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו | AFP

13 שערים בשמונה משחקים בחודש האחרון. הכוכב הפורטוגלי הגיע לשיא בדיוק בזמן בזכות ההתאמות של זידאן ומוכן להשוות את ההישג מ-1958

(גודל טקסט)

שיטת האימון החדשה של זינדין זידאן, שלמעשה מנהיג שתי קבוצות – "ריאל מדריד א" ו-"ריאל מדריד ב", הם הגורם העיקרי להצלחת הקבוצה ולעובדה שהביא את כריסטיאנו רונאלדו לשיא בזמן הכי קריטי של העונה. בחודש האחרון כבש החלוץ הפורטוגלי 13 שערים ב-8 משחקים. 

רונאלדו גם נהנה משיטת המשחק החדשה של זיזו. הוא לא משחק יותר עם חלוץ שלישי אלא שני חלוצים וקשר נוסף מאחור (איסקו). זידאן מוליך את ריאל מדריד להישג מדהים. אם יזכה באליפות וגם בליגת האלופות באותה שנה זה יקרה לריאל מדריד לראשונה מאז 1958. 


ההצלחה של הצרפתי ברוטציה מתבטאת בכך שעשרים שחקנים בסגל שיחקו 1000 דקות ומעלה, דבר שמעולם לא היה במועדון, והוא הצליח לשכנע את רונאלדו לא לשחק במשחקים רבים כדי להגיע רענן לישורת הסופית.



זידאן. איש חזון
איש חזון. זידאן
 

בניצחון על סלטה ויגו 1:4 בביילדוס הראה רונאלדו כמה הוא אנרגטי אחרי שלא רק כבש שני שערים חשובים, אלא גם השיג מחדש את הכדור שמונה פעמים ורץ 31.86 קילומטרים, דבר המעיד על רעננותו. "מארקה" כתב שבתחילת העונה רונאלדו היה לא יציב, וכעת הוא כמו מטוס שמגיח מעל המגרש ומפציץ לכל עבר.

פרשן העיתון "אס", סנטיאגו סגורלה כתב כי: "אחרי הפציעה של רונאלדו ביורו ופתיחת העונה המהוססת היה סימן שאלה גדול לגבי עתידו, אבל זידאן ישב וחשב מה לעשות והחליט שדקות משחק פחותות הם המפתח להצלחה". 

סגורלה הוסיף: "בעבר רונאלדו רצה הכל וכל הזמן לשחק. היה ברור שפיזית הוא חזק מאוד, אבל לא היתה לו סבלנות. הוא היה מתרגז אחרי כל כישלון. גם עכשיו זה בוער לו בעצמות, אבל הוא הבין שגילו המתקדם לא מאפשר לו להיות תמיד על כר הדשא. זידאן נתן לו להבין שהוא צריך להיות ממוקד מטרה ומינימליסט, כדי להביא את היכולת שלו לשיא כשצריך אותה, ואכן השערים שלו בחודש האחרון היו מכריעים להצלחה של ריאל מדריד". 



קארים בנזמה. קריטי להצלחה של רונאלדו
קארים בנזמה. קריטי להצלחה של רונאלדו

 

עוד כתב הפרשן, שבלי גארת' בייל החיים של רונאלדו הרבה יותר טובים כי הוא נע על המגרש בתפקיד חופשי בהתקפה ונהנה מקארים בנזמה, הקבוצתי הרבה יותר מבייל, שמוכן להישאר בצל של CR7 ולספק לו את הכדורים כמו שבישל את השער הענק מול אתלטיקו מדריד לאיסקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי