פיקה נתפס נוהג במהירות של 190 קמ"ש. לואיס אנריקה: "לא עוזב"

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | צילום: AFP

הבלם הפצוע נעצר על ידי משטרת התנועה. מאמן ברצלונה התייחס למשחק מול אייבר בו תוכל הקבוצה לזכות באליפות: "אם נזכה כמובן שנחגוג, ואם לא נברך את האלופה כמקצוענים"

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)

מחזור הסיום בליגה הספרדית ייערך מחר (ראשון ב-21:00) כשברצלונה תארח את אייבר בקאמפ נואו ותקווה למעידה של ריאל מדריד במלאגה שתוכל לעזור לה לזכות באליפות.

מי שלא ייקחו חלק במשחק עם הפצועים ז'רמי מאתייה, אלייש וידאל, ראפיניה וג'רארד פיקה שנעצר השבוע על ידי משטרת התנועה. על פי "מירור", הבלם הקטאלוני נהג ביום חמישי האחרון במהירות של 190 קמ"ש באאודי A6 שלו, ועל פי דיווחים נקנס כספית וצבר שש נקודות שליליות ברשיונו. פיקה עצמו לא הגיב על הדיווח כדי לאשר או להכחיש.

מאמן הבלאוגרנה לואיס אנריקה מתכונן למשחקו האחרון בקאמפ נואו: "להתרכז בעבודה זו הדרך היחידה כדי להתמודד עם המצב. אם נזכה בליגה זה יהיה פנטסטי ונחגוג את זה, אבל אם לא, נברך את האלופה כי כך אנחנו נוהגים כמקצוענים".


פיקה. לא הנקודות שיעזרו לברצלונה (Gettyimages)

אייבר שניצבת במקום התשיעי מעולם לא ניצחה את ברצלונה, ומאזן השערים בין הקבוצות עומד על 1:16 לטובת הבלאוגרנה. עם זאת לואיס אנריקה לא מקל ראש בקבוצה של חוסה לואיס מנדיליבאר.

אייבר: "כל יריבה, בלי קשר למצב שלה, תמיד מהווה איום. הם נהנים מהעונה הטובה בהיסטוריה שלהם ואנחנו יודעים שהם לא יעשו לנו חיים קלים. אנחנו מצפים שישחקו טוב, אבל כמובן שהמטרה שלנו היא לנצח".


אייבר מעולם לא ניצחה את ברצלונה ומסי (Gerryimages)

סיום תפקידו בברצלונה: "זאת לא עזיבה, רק פרידה זמנית. ידעתי שהזמן שלי פה יהיה קצר, אבל ההיסטוריה של ברצלונה מלאה בימים כאלה. בעונה הבאה אהיה הרבה פעמים בקאמפ נואו כאחד מבעלי המניות של המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי