דיווח: ואלוורדה סיכם את תנאיו כמאמן ברצלונה

ארנסטו ואלוורדה. שילוב מפתיע
ארנסטו ואלוורדה. שילוב מפתיע | צילום: gettyimages

כלי התקשורת בספרד טוענים שמאמן אתלטיק בילבאו מצטרף לקטאלונים. ניימאר כבר היה סגור בריאל ואביו רוצה שילך למנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

זה היה צפוי, אבל ברצלונה הייתה אמורה להודיע על מינוי המאמן אחרי סיום העונה, אבל העיתון "אל קוראו" הבאסקי הדליף היום (ראשון) שארנסטו ואלוורדה מאמן אתלטיק בילבאו מונה למאמן ברצלונה. העיתון כתב שוואלוורדה הסכים לאמן את הקבוצה ואמר "כן" לנשיא ג'וזף ברתומאו ויתחיל בתפקידו ב-30 ביוני.


ברצלונה תסיים הערב את עונת 2016/17 בליגה הספרדית במשחק ביתי מול אייבר, עם סיכוי תיאורטי אך קלוש לזכות באליפות. הבלאוגרנה זקוקים כמובן לניצחון מול קבוצה שרוצה לסיים כמה שיותר גבוה בעונה הטובה שלה אי פעם, ולהפסד של ריאל מדריד במלאגה.



לפני המשחק תיפרד ברצלונה מלואיס אנריקה במשחקו האחרון בליגה כמאמן. המועדון והאוהדים מכינים כרזות ופרידה מיוחדת עליה נכתב: "תודה ללואיס אנריקה. לנצח תהיה אחד מאיתנו". בנוסף, הכין ערוץ הטלוויזיה של ברצלונה קליפ מרגש והציגה אותו ברשתות החברתיות.




OFFICIAL | On Sunday, there will be a tribute to Luis Enrique at the Camp Nou. – "Forever one of us"pic.twitter.com/sI85Guf7tW

— FC Barcelona (@FCBdaily) May 19, 2017


בתוך כך, מספר ידיעות בימים האחרונים דיווחו שלמרות שניימאר חתום בברצלונה והצהיר שוב ושוב שהוא רוצה לשחק עם הטובים ושליאו מסי הוא השחקן הטוב בעולם כיום, יש עליו לחץ גם מבית לעזוב את בארסה. "סאן" פרסם אתמול שאביו של ניימאר המליץ לו לחתום במנצ'סטר יונייטד מכיוון שבברצלונה הוא נמצא בצילו של הפרעוש.


לפי פרסומים, ניימאר היה בעצם סגור בריאל מדריד לפני שהגיע לברצלונה. מנהלי המועדון מבירת ספרד היו בביתו של הברזילאי לפני שניהל מו"מ עם הבלאוגרנה וסיכמו הכל, עד שהגיע מנכ"ל ברצלונה לשעבר סנדרו רוסיי והציע למשפחה כסף שחור מתחת לשולחן, דבר שעלול להכניס לכלא את ניימאר ואביו או לפחות לגרום להם לאי נעימות גדולה.



רוסיי. העביר כסף מתחת לשולחן? (Gettyimages)


בנוסף, פרסם "דון בלון" בשבוע החולף ידיעה שהרעישה לפחות כמה מאוהדי ברצלונה בה נאמר שניימאר מצטער שלא חתם בריאל מדריד, שכרגע יותר הישגית ונראית כמו מועדון שישלוט בעתיד בכדורגל העולמי בעוד בבארסה יש הרגשה שהולכים אחורה עם תקציב נמוך יותר.


למרות הידיעות, ניימאר הוא זה שמחליט על גורלו וכרגע זה נראה שימשיך לשחק בברצלונה, אלא אם תהיה רעידת אדמה במועדון או יגיע מאמן שלא יסתדר איתו.  



ניימאר ואביו. מי יקבע את עתיד כוכב ברצלונה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי