איסקו: "אין סיבה לחשוש, אני נשאר בריאל מדריד"

איסקו
איסקו | AFP

הקשר הצהיר במהלך חגיגות האליפות כי אין בכוונתו לעזוב, גם השוער קיילור נבאס הבהיר שיישאר: "אתחרה על דקות עם מי שיגיע"

(גודל טקסט)
 איסקו כבר הצהיר במהלך השבועות האחרונים על כוונתו להישאר בריאל מדריד, ולאחר שהקשר המוכשר זכה לדקות משמעותיות במאני טיים הבהיר הלילה פעם נוספת במהלך חגיגות האליפות ה-33 בתולדות ריאל מדריד כי הוא נשאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

"כל האוהדים שחוששים שאעזוב, לא צריכים לחשוש מכך", אמר איסקו בראיון ל"קדנה קופה". חוזהו של איסקו היה אמור להסתיים בקיץ הבא, ב-2018, אולם ככל הנראה שהוא יחתום במהלך הקיץ על הארכת חוזה עד 2020. כאמור לעיל, איסקו הפך לאחד משחקני המפתח של ריאל בסיום העונה, בעיקר בזכות פציעת גארת' בייל שסללה בחזרה את דרכו ל-11.


מי שקיים ספק רב אם ימשיך גם בעונה הבאה, או לכל היותר כשוער השני אם כן, הוא קיילור נבאס שצפוי להיות מוחלף על ידי דויד דה חאה, כך לפי הדיווחים כמובן. נבאס הצהיר אחרי המשחק: "אני לא מתכוון לעזוב. יש לי עוד שלוש שנים בחוזה ואין לי בעיה עם מי שיגיע. אתחרה איתו". הוא גילה שמרסלו גילח את ראשו למען הילדים שמתמודדים עם מחלת הסרטן. לשאלה מה הוא אומר על הביקורת שהייתה נגדו העונה אמר: "אני תמיד שם את מבטחי באלוהים". 

במקביל, בעיתונות הברזילאית פורסם שביממה הקרובה תתפרסם ההודעה על רכישת יניסיוס גו'ניור תמורת 45 מיליון יורו. צוות מטעם ריאל מדריד טס לברזיל כדי לסגור את העסקה רשמית ולפי הדיווחים תזכה פלמנגו ל-20 מיליון יורו נטו מהעסקה, אחרי תשלומי מס ושאר הוצאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי