מוראטה מירר בבכי בחגיגות של ריאל, מילאן עשויה לקלוט אותו

אלברו מוראטה. יגיע לצ'לסי?
אלברו מוראטה. יגיע לצ'לסי? | צילום: Gettyimages

החלוץ זכה לתמיכה מחבריו לאחר שבכה בחגיגות האליפות אבל עתיד לעזוב את הבלאנקוס בקיץ. בייל יפתח בגמר האלופות על חשבון איסקו?

(גודל טקסט)

לא כולם חגגו. חלוץ ריאל מדריד, אלברו מוראטה נראה ממרר בבכי בחגיגות של הבלנאקוס לאחר הזכיה בתואר הנכסף וחבריו לקבוצה ניחמו אותו.

כבר תקופה ארוכה שמוראטה לא ממש מרוצה במועדון נעוריו ובספרד ובאנגליה גרסו שזהו רמז לעזיבה. ביומון "גול" צוטט מוראטה אף כמי שאמר לחבריו:  "זינדין זידאן רוצה אותי בחוץ". בדיווח פורסם כי מוראטה מרגיש שאין לו את הגב של המאמן והחליט כבר לפני כמה שבועות לעזוב את הקבוצה. הוא יודע שלא ישחק בגמר האלופות ב-3 ביולי נגד יובנטוס ואם יזכה להיכנס זה יהיה לדקות אחדות בלבד.

ה"מארקה" דיווח שמוראטה עשוי לעבור למילאן. הבעלים החדשים של הקבוצה, לי יונגהונג, רוצה שהחלוץ הספרדי ששיחק באיטליה בהצלחה גדולה במדי יובה יהיה הרכש הבולט שלו הקיץ כדי להביא שחקן יוקרתי למועדון, כזה שיזרז את קצב מכירת המנויים.

כ
מוראטה, יחזור לאיטליה? (AFP)

לפי הדיווח הקשר הראשון בין הצדדים נוצר כבר לפני כמה שבועות והמו"מ בעיצומו. ריאל מדריד עשויה לדרוש עליו 60 מיליון יורו. לפי הדיווח מילאן תסכים לסכום כזה. 

גם צ'לסי היא אחת הקבוצות שרוצה אותו כמחליף אפשרי לדייגו קוסטה אם יעזוב או לצידו מכיוון שהבלוז רוצים לשדרג את הסגל שלהם לעונה הבאה.

במקביל מדווח "גול" שזינדין זידאן החליט להשאיר את איסקו מחוץ להרכב בגמר האלופות למרות שהוא היה אחד המצטיינים במשחקי הסיום של העונה ויפתח עם גארת' בייל שיהיה כשיר לגמר.

ג
בייל, המיקום של הגמר ישחק תפקיד? (AFP)

זיזו משוכנע שלבייל תהיה מוטיבציה גדולה להצליח בקרדיף העיר בה נולד והוא יהיה רעב מאוד להצלחה. ההחלטה הסופית תהיה כמובן בכפוף לכושר של שני השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי