דה חאה דורש מריאל מדריד לשחרר את קיילור נבאס, רונאלדו מתנגד

גם הוא מתרגש. דה חאה
גם הוא מתרגש. דה חאה | צילום: gettyimages

השוער הציב דרישות בפני הבלאנקוס, שהציעו 50 מיליון יורו עבורו. מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשחרר את הספרדי בתנאי שמוראטה ייכלל בעסקה. רונאלדו עשוי להתנגד

(גודל טקסט)

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, עושה הכל כדי להנחית את דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד, אך נתקל במשוכה כשמאמן השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, לא מוכן לוותר על השוער הראשון שלו ללא פיצוי, והציע לראשי ריאל מדריד עסקת חבילה בה כלול אלבארו מוראטה, שמעדיף להגיע למילאן.

על פי דיווחים בספרד, פרס חושק בשוער הספרדי, אך דחה את העסקה שהוצעה על ידי "המיוחד" ומוכן להציע 50 מיליון יורו, ולא לערב בה שחקנים נוספים. האנגלים מצדם דורשים 70 מיליון יורו ולא מוכנים להתפשר.

בניגוד לנשיא הבלאנקוס, מי שעשוי להערים קשיים על הגעתו של דה חאה לברנבאו, הוא לא אחר מרונאלדו. הכוכב הפורטוגלי אינו מעוניין שנבאס יעזוב את ריאל מדריד, בגלל שהחלוץ רוצה לראות את הסגל שלקח אליפות והגיע לגמר ליגת האליפות לא מתפרק.

גם המשא ומתן בין דה חאה לריאל מדריד רחוק מלהיות קרוב לסיכום. השוער לא מוכן להגיע לסנטיאגו ברנבאו כל עוד קיילור נבאס נשאר בקבוצה. לדה חאה יש חוזה לעוד שלוש שנים באולד טראפורד, והוא הצהיר שכל עוד השוער הקוסטה-ריקני נשאר בריאל. דה חאה רוצה להיות השוער הראשון ללא סכנה מהספסל.

קיילור נבאס. דה חאה דורש את עזיבתו (gettyimages)
 קיילור נבאס. דה חאה דורש את עזיבתו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי