ליאו מסי מנסה לשכנע את די מריה להצטרף לברצלונה

ליאו מסי ואנחל די מריה
ליאו מסי ואנחל די מריה | Gettyimages

הכוכב הארגנטינאי מפעיל לחצים על בן ארצו להצטרף למחזיקת גביע המלך, גווארדיולה הזהיר את זידאן: "ברצלונה תמיד חוזרת". וגם: ההבטחה הסודית של עוסמאן דמבלה

(גודל טקסט)
אחרי עונה שהסתיימה עם גביע המלך בלבד, ארנסטו ואלוורדה עובד קשה כדי לחזק בצורה משמעותית את הסגל של ברצלונה. "לה פריזיאן" הצרפתי דווח היום (שני) שהמאמן החדש סימן את שחקן פאריס סן ז'רמן, אנחל די מריה, כרכש המוביל לקיץ הקרוב.

 

הצרפתים מסרבים למכור את הארגנטינאי, אבל לפי הפרסומים נכנס בימים האחרונים משתנה חדש למשוואה – ליאו מסי. הכוכב של הקבוצה הקטאלונית מנסה לשכנע את בן ארצו להצטרף במקומו של ארדה טוראן שיעזוב בקרוב. די מריה חושש לעבור לבארסה בשל עברו בריאל מדריד ובספרד מעריכים שרק מסי יכול לשכנעו להצטרף לבלאוגרנה.


 

כישרון נוסף שנמצא על הכוונת של הקטאלונים הוא עוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד. החלוץ בן ה-20 היה קרוב להצטרף לבארסה כבר בקיץ הקודם אך חשש להיות בצילם של ה-MSNולכן העדיף להצטרף לגרמנים. אך הוא נתן הבטחה למנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס: "יום אחד אשחק בברצלונה".

 

בתוך כך, ג'רארד דאולפאו ששיחק העונה במילאן כמושאל מאברטון עשוי לחזור לברצלונה תמורת 12 מיליון יורו, אבל לשם כך הקבוצה חייבת לממש את סעיף בחוזה ולרכוש אותו עד ה-30 ביוני. הבעיה היא שהשחקן לא מעוניין לדון בעתידו עד ה-30 ביוני בעקבות רצונו להתרכז באליפות אירופה עד גיל 21.




עוסמאן דמבלה. נתן הבטחה (gettyimages)
 עוסמאן דמבלה. נתן הבטחה (gettyimages)


בינתיים, פפ גווארדיולה, מאמן הקבוצה לשעבר ומאמנה הנוכחי של מנצ'סטר סיטי, סיפר שהוא לא מודאג מהזכייה של ריאל באליפות אירופה: "עם כל הכבוד לריאל אני יודע שברצלונה תמיד חוזרת".

 

הקטאלוני השתתף בטורניר גולף שארגנה הקרן לזכרו של יוהאן קרויף. במהלך האירוע נשאל המאמן על ההשוואות בינו לבין זינדין זידאן. "זיזו ואני מזכירים אחד את השני אולי בתספורת שלנו. הוא מאמן גדול וכשחקן הוא היה מעולם אחר. אני מאושר עבורו, כי הוא עשה עבודה מעולה. אבל הייתי מייעץ לו לא לבטוח יותר מדי בזכיות שלו עד כה. אני יודע שברצלונה תמיד חוזרת". מאמן סיטי חיווה את דעתו גם על המאמן החדש של בארסה, ואלוורדה. "זו בחירה מצוינת. הוא חבר טוב שלי ואני בטוח שהוא יצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי