דיווח: מסי סיכם על הארכת חוזה בברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

בספרד משוכנעים שהפרעוש ימשיך לפחות עד 2021 בקטאלוניה, סעיף השחרור החדש: 400 מיליון יורו. הארגנטינאי על רונאלדו: "כולם יודעים שהוא אחד הטובים בעולם"

(גודל טקסט)

נראה שסאגת חוזהו של ליאו מסי בברצלונה עומדת להסתיים. הבוקר (חמישי) מדווח ב"מארקה" שהפרעוש הגיע לאחר חודשים ארוכים של מו"מ לסיכום עקרוני על הארכת חוזהו במועדון ובכך ישים קץ לשמועות על אפשרות שיימכר בתקופה הקרובה.

לפי דיווח בנוסף ברדיו "קאדנה סר", נודע כי אם ליאו מסי ירצה לעזוב לפני סיום החוזה הוא (או קבוצתו הבאה) יצטרכו לשלם 400 מיליון יורו עבור שחרורו, סכום עצום לשחקן שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-30. כמו לואיס סוארס וניימאר, גם הפרעוש צפוי לחתום עד 2021, אולם ייתכן שבסופו של דבר החתימה תהיה לשנה נוספת והחוזה יסתיים בקיץ 2022.

בתקשורת הספרדית יש הבוקר תמימות דעים על כך שמרבית פרטי החוזה סוכמו ושבימים אלו עורכי הדין של הצדדים עסוקים בכתיבתו והוא ייחתם עוד החודש. אביו של מסי, חורחה, נמצא כל העת בברצלונה ומנהל את המו"מ עבור בנו. סכום המשכורת החדשה של הכוכב לא פורסם, אבל בעבר דובר על שכר אסטרונומי לחלוטין על סך 35 מיליון יורו לעונה. 


רונאלדו. משתפר כל שנה (Gettyimages)

בתוך כך, בראיון ל-ESPN התייחס מסי להשוואות הבלתי פוסקות ליריבו הגדול כריסטיאנו רונאלדו שסגר שנה חלומית עם אליפות וזכייה נוספת בליגת האלופות ואמר: "זה לא מפריע לי, זה רק משפר את שנינו. אנחנו מנסים להשיג כמה שיותר כל שנה, וזה לא משנה מה אומרים. הוא שחקן פנומנלי עם הרבה איכויות וזה ידוע לכולם, זה למה הוא אחד הטובים בעולם שרק משתפר משנה לשנה".

בנוסף, התייחס הארגנטינאי לעונה שעברה על ברצלונה: "כל עונה שמתחילה צריכה להיות טובה יותר מהקודמת. אנחנו משחקים כדי להשיג יותר, לזכות ביותר תארים, להיות ביותר גמרים ולזכות באליפות. זה לא קרה השנה למרות שניסינו, וסיימנו את העונה עם גביע. אנחנו מקווים שמבחינת תארים העונה הבאה תהיה מוצלחת יותר".


ברצלונה והגביע. מסי שואף ליותר בעונה הבאה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי