בגלל בייל: ריאל מדריד שוקלת לרכוש את אמבפה ולהשאיל למונאקו

אמבפה. מחוזר
אמבפה. מחוזר | צילום: gettyimages

בעקבות העומס בסגל, באלופת אירופה חוששים שהגעה של הכוכב הצעיר תפגע בוולשי ושוקלים להשאיר אותו עונה נוספת בקבוצתו הנוכחית לאחר שיוחתם

(גודל טקסט)

 למרות השמועות הרבות על הגעתו לריאל מדריד, "מארקה" מדווח שרכישת קיליאן אמבפה תלויה למעשה במכירתו של גארת' בייל, אותו הבלאנקוס לא רוצים למכור כעת.

האופציה עליה מדברים בעיתון המדרידאי היא שהדאבליסטית תרכוש את החלוץ הצרפתי בן ה-18 כעת ולמרות הסכום המטורף שתוציא עליו, הוא יושאל לעונה נוספת למונאקו. הדבר אמור להוריד לחץ מבייל ואמבפה יגיע בעונת 2018/19 כאשר אז ייתכנו שינויים נוספים בהתקפה.

לפי הדיווח, זינדין זידאן מאוד רוצה את החלוץ וסיכם עם פלורנטינו פרס שיעשה הכל כדי להחתימו, אבל העניין אינו פשוט כלל. ריאל מדריד כבר הציעה 135 מיליון יורו על הכוכב הצעיר וארסנל העלתה את ההצעה ל-140 מיליון יורו. במונאקו לעומת זאת לא לחוצים על הכסף והשחקן עצמו רוצה להבטיח לעצמו דקות משחק לקראת המונדיאל בקיץ הבא.


סגל עמוס במדריד (Gettyimages)

בעיה נוספת היא שריאל מדריד עמוסה בשחקנים מצוינים, כשרק בגמר ליגת האלופות האחרון שחקנים כמו חאמס רודריגס ולוקאס ואסקס לא נכללו בסגל. נכון לעכשיו אם אמבפה היה מגיע לא היה לו מקום בהרכב והוא כאמור התראיין ואמר שירצה רק קבוצה בה יוכל להמשיך לשחק בקביעות ולא לשבת על הספסל.

כרגע אמבפה לא יכול להשתלב בין ארבעת שחקני ההתקפה כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, גארת' בייל ואלברו מוראטה, שלא לדבר על מרקו אסנסיו שנחשב לכוכב עולה ואיסקו שיכול לשחק בעמדה קידמית.

זיזו הסביר לפרס שרכישת אמבפה תזיק במיוחד לבייל ופחות לבנזמה שמתופקד כחלוץ מספר 9 כשגם רונאלדו משחק לעיתים כחלוץ ולצרפתי הצעיר יהיה קשה להתחרות בשניהם. בייל לעומת זאת משחק באגפים ולכן אמבפה ייקח לו את המקום בהרכב, דבר שעלול להוציא את שניהם בהפסד.


בייל. ייפגע מההגעה של אמבפה? (AFP)

ב"מארקה" נכתב שבימים הקרובים ימשיכו פרס וזידאן לשוחח על האופציה של אמבפה כאשר ברור להם שהוא השחקן צעיר הכי מוכשר כיום בשוק השחקנים ולא ירצו להחמיץ אותו. "אם קבוצה אחרת תחתים אותו זו תהיה מכה קשה לקבוצה", סיכם העיתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי