פ.ס.ז', באיירן או יונייטד: המאבק על חאמס רודריגס

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | AFP

אביו של שחקן ריאל מדריד רמז: "אם הייתי חאמס, הייתי מחפש קבוצה חדשה". גם ארסנל ואינטר הוזכרו

(גודל טקסט)
אחת השאלות הגדולות בכדורגל העולמי היא באיזו קבוצה ישחק חאמס רודריגס בעונה הבאה. לקשר הקולומביאני אין הרבה קופצים בשל הדרישה האסטרונומית של ריאל מדריד – 70 מיליון יורו. למרות זאת, אביו של השחקן לא השאיר מקום לספיקות בנוגע לעתיד.

 

"אם הייתי חאמס הייתי מחפש קבוצה חדשה", אמר חואן קרלוס רסטרפו, אביו החורג של השחקן, בראיון לתוכנית "טרנזיסטור" בספרד. "שחקן כמו חאמס מקומו רק על כר הדשא. הייתה אהבה ותמיכה בריאל מדריד, אבל הוא צריך לשחק. הוא כדורגלן שונה מכל האחרים. הוא צריך להיות כל הזמן במקום בו הוא אוהב וזה מגרש הכדורגל".


 

ב"מארקה" פורסמו האופציות השונות של הקשר המוכשר: "פראנס פוטבול" טוען שפאריס סן ז'רמן תנסה לרכוש אותו וסומכת על כך שיתאקלם במהירות בליגה הצרפתית בזכות עברו במונאקו. גם באיירן מינכן היא אופציה. חאמס מחזיק במערכת יחסים טובה עם המאמן קרלו אנצ'לוטי עוד מהתקופה המשותפת של השניים בריאל. תחת המאמן האיטלקי כבש השחקן 17 שערים בעונה אחת.

 

באנגליה מספרים שמנצ'סטר יונייטד מובילה במירוץ להחתמתו ובמקביל גם ארסנל רוצה אותו, אבל העובדה שלא תשחק בליגת האלופות מקטינה את סיכוייה. אינטר ומאמנה החדשה לוצ'יאנו ספאלטי גם מעוניינים, אבל הסיכויים לכך נמוכים.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי