רשמית: אנטואן גריזמן האריך חוזה באתלטיקו מדריד עד 2022

גריזמן
גריזמן | צילום: Gettyimages

אחרי הסאגה הארוכה, חלוץ הקולצ'ונרוס, שהיה מבוקש במצנ'סטר יונייטד, האריך חוזה בעונה אחת והתנצל בפני האוהדים. סעיף השחרור נותר על 100 מיליון יורו

(גודל טקסט)
שמו של אנטואן גריזמן הוזכר בחודשים האחרונים יותר מדי פעמים, ולבסוף היום (שלישי) הובהר שהוא לא הולך לשום מקום. החלוץ האריך את חוזהו המקורי באתלטיקו מדריד בעוד שנה אחת, ויישאר במועדון עד 2022. 


חוזהו המקורי של גריזמן אצל הקולצ'ונרוס, עליו חתם רק בקיץ שעבר, היה עד 2021, אך לאור הביקוש הגבוה לו זכה החליטו באתלטיקו להעלות את שכרו משמעותית. הוא יהיה המשתכר הגבוה בקבוצה, אך סעיף השחרור שלו לא השתנה ונותר על 100 מיליון יורו. 



החלוץ הצרפתי בן ה-26 החליט להישאר למרות ההצעה הגדולה ממנצ'סטר יונייטד עליו, ובמועדון הספרדי מאושרים לאור העובדה שהם אינם רשאים להחתים שחקנים חדשים.


"אני רוצה להתנצל בפני האנשים שלא הבינו את ההצהרות שלי", אמר גריזמן לאחר החתימה. "אולי התבטאתי בצורה לא טובה או מישהו רצה לייצר כותרות שלא היו. מאז שהגעתי, נתתי הכל עבור המועדון ואני שמח להמשיך עוד שנה עם כולם. כמו תמיד, אמשיך לתת הכל על המגרש. עכשיו אנוח כמה ימים ואצטרף לתחילת האימונים". מאז הגיע גריזמן לאתלטיקו מדריד ב-2014 הוא הבקיע 60 שערי ליגה. 


⚪️ @AntoGriezmann amplía su contrato hasta 2022 ⚽️
¡Enhorabuena!
➡️ https://t.co/2HLjbmsG8z#Griezmann2022#AúpaAtletipic.twitter.com/heuqHwUUFO

— Atlético de Madrid (@Atleti) June 13, 2017

סעיף השחרור של הצרפתי יישאר מאה מיליון יורו כך שזו למעשה הבטחה של הקבוצה לחלוץ שיתאפשר לו לעזוב בעתיד. גריזמן כבר אמר שזה יהיה צעד לא ראוי מצידו אם היה עוזב כעת את אתלטיקו נוכח אמברגו ההעברות נגד המועדון בחלון הנוכחי.

 

אתלטיקו רצתה לפצות את השחקן על אובדן ההכנסות שלו בגלל שלא בר למנצ'סטר יונייטד ולכן הכפילה את שכרו. נשיא אתלטיקו, אנריקה סרסו, אמר לתחנת הרדיו "קדנה סר": "הארכנו את החוזה של אנטואן בשנה אחת והשארנו את סעיף השחרור על מאה מיליון יורו. לא נפרסם את השכר שיקבל. זה עניין אישי בין המועדון לשחקן. כל הזמן אמרתי שהוא לא יעזוב ואחרי חודשים של ספקולציות צדקתי".

 

סרסו התייחס גם לאפשרות שדייגו קוסטה יגיע כעת ויוכל לשחק מינואר בקבוצה: "זו החלטה שלו. הוא שחקן של צ'לסי ואסור לנו אפילו לומר שאנחנו מעוניינים בו. אני יכול לומר שאנחנו כבר עובדים לגבי העתיד".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי